heb een email gestuurt naar de redactie

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Heb zojuist een email gestuurt naar de redactie over het slecht functioneren van het forum.
Hopen dat ze het probleem kunnen verhelpen is echt irri aan het worden nu.

groetjes angel

ja je wordt er niet goed van!!!
Wilde dat ook al doen, maar je was me voor bedankt!!!!

Liefs Sandy

hey meiden,

Dit heb ik de vorige maand ook al geprobeerd en ik weet voor die tijd nog een aantal mensen.

Ten eerste duurde het 29 dagen voordat ik een reactie kreeg.....

Ze zijn ermee bezig en hopen het op te lossen.

Maar wie weet. Hoe meer klachten hierover hoe sneller ze het misschien wel oppakken.

groetjes Danique
38w3d

Hoi allemaal

Heb zojuist reactie gekregen en dit is wat ze schreven:
Onze technische afdeling is er druk mee   bezig.
Dus het enigste wat we kunnen doen is dan afwachten.
Hopen dat ze het snel verholpen hebben

groetje angel 27w 1d

pffffffffffffffffffffffff ik hoop het wel zeg. Voor dit onderwerp alleen al heb ik 6x het aan moeten klikken alvorens ik de teksten-reacties te zien kreeg en 4x aanklikken om te reageren!!!

grrrrrrrrr  hier net zoooooooo

heb zo helemaal geen zin in schrijven want je bent wel een half uur bezig voor je een reactie of verhaal er op geplaatst heb

ma kan ook niet laten om te schrijven , want tis zo gezelligggggggg

groetjes van anna

hey dames,

wel ff een tip voor als je een tekst getypt hebt en je bang bent dat de tekst verdwenen is. wat mij gebeurt was en ik opnieuw kon beginnen. lijkt me dat niemand daar zin in heeft.
kopieer eerst je tekst en dan pas klikken op plaats bericht. als er dan iets misgaat, heb je in ieder geval je tekst en hoef je niet opnieuw te beginnen.

groetjes Miranda 27 + 3

ps ik hoop dat het probleem snel is opgelost.

Fijn zeg om dit onderwerp te lezen want ik liep hier ook steeds tegen aan en dacht dat het aan mij lag! Het is echt irri, wil je iets lezen komt het niet naar voren maar goed, laten we hopen dat het snel verholpen is want leik is anders!

Terug
Bovenaan