Heb een korte ongi van anderhalve dag??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Na vier dagen overtijd ben ik toch ongi geworden, maar nu is dat na anderhalve dag al weer over, dit heb ik nog nooit gehad was 1e dag toch wel goed ongi...
Kan iemand mij hier iets over vertellen want ik weet nu niet of dit wel goed is denk zelf niet dat ik toch zwanger ben hoor maar wil weten of er nog iemand zo kort ongi is??of weleens is geweest.

Groetjes Renata

Dat is wel heel erg kort zeg.
Ik ben 1 keer 2 dagen ongi geweest toen 1 dag helemaal nix om vervolgens 3 dagen leeg te lopen zeg maar.

Ik zou niet weten wat het is maar als je het die éne dag goed was denk ik niet dat je zwanger bent.

Succes
liefs Bibbi

vreemd hoor, maar anderhalve dag ongi, misschien moet het nog goed doorbreken...
liefs rene

vaag joh!
Ik ben ook sinds februari nog maar 1 keer ongesteld geworden en dat duurde ook maar 3 dagen...soms snap ik helemaal nix van dat lichaam!
groetjes Lianne

Hoi,

Je kunt ook een innestelingsbloeding hebben ..... en dat zou dus positief zijn... maar ik weet niet of dat 1,5 dag kan duren....

succes

liefs Verita

Hoi,
Nou het is inderdaad nog niet terug gekomen wel heb ik nog een klein beetje naprut gehad (sorry) maar niet eens dat het de moeite waard was voor inlegkruis.
nu begint het gewoon weer helder te worden. met mijn eerste heb ik ook nog wel wat bruin/rood bloed verloren en dat duurde ook best nog lang maar niet dat het er echt uit liep. en toen heb ik ook wel een innestelings bloeding gehad (denk ik), maar dat was echt maar een klein streepje rood.
wacht gewoon maar de volgende ronde weer af, tekens van zwangerschap heb ik echt niet dus ga geen test doen.
groetjes Renata

Maar een innestelingsbloeding is juist dat het bevruchte eitje zich in de baarmoeder hecht. Dus dan ben je juist zwanger.
Weet iemand misschien na hoeveel tijd je die innestelingsbloeding krijgt? Dan weet Renata of ze moet testen.

haaaaaai,

volgens mij heb ik op internet gelezen dat innesteling ongeveer 6 dagen na de eisprong is, maar ben geen deskundige haha

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan