Heb een maansteen gekocht....

Hoi meiden/agnetha...

Ik ben vandaag lekker naar amsterdam geweest, daar heb ik dan ook meteen een maansteen gekocht.Alleen zat er een barst in dus heb ik hem in mijn woonplaats moeten ruilen. Heb net een bakje met gekookt water klaargezet, als deze is afgekoeld doe ik mijn steen erin. Ooh meiden dit zal toch een wondertje zijn he. Nou ben benieuwd. We zullen wel zien.

He agnetha, ja we zijn voor de eerste bezig, lijkt me zo leuk. We zien het allemaal wel.. heb jij ook een steen gekocht? Kan nooit kwaad toch?
He meis we houden contact, doegie....

Veel liefs Natascha

Hoi hoi,

Ik heb toevallig vandaag ook een maansteen gekocht.
Als ik alle berichtjes lees zijn er toch wel een aantal meiden zwanger geworden.
Je weet natuurlijk nooit of dit door die maansteen komt, maar ik zeg maar zo:
baat het niet dan schaad het ook niet.

Ik heb hem vanmiddag omgedaan.

Het zal mij benieuwen. Mijn NOD is pas 26 mei en mijn eisprong is nog niet geweest, dus voor mij is het nog even afwachten.

Hopelijk brengt ie geluk voor ons beide (en uiteraard ook voor alle andere dames die
zo graag zwanger willen worden)

Groetjes,
Linneke

ook ik heb vandaag mijn maansteen binnen gekregen en heb net water gekookt om hem in te leggen 12 uur toch??????????

en moet hij dan ook nog opgeladen worden voordat ik hem omdoe?

en dan om de twee weken in een bakje weer ,ook 12 uur weer?

en ook om de 2 weken opladen toch?

ja je zal denken wat een vragen maar ik wil het graag goed doen

alvast bedankt

He meiden...
Ja spannend, ....maar ik heb het ook hoor baad het niet schaad het niet.
Heb er geen beschrijving bij gehad. Las al eerder van andere meiden dat ze deze eerst 5 minuten in een bakje water moet doen en dan omdoen. Maar over opladen? Ik weet niet precies hoe dat moet. Weet wel dat als de steen dof is dat je hem met een schone doek kan oppoetsen. We houden elkaar wel op de hoogte.. Succes in iedere geval. Mijn NOD is 22 mei...

Groetjes Natascha

ja ik heb ergens gelezen dat je hem op moet laden als het volle maan is
en 5 minuten maar in het bakje water?ik las dat het 12 uur moet zijn
wel jammer dat iedereen iets anders zegt en dat je er inderdaad geen
gebruiksaanwijzing bij krijgt maar ja dan doe ik het ook wel 5 minuten
.ik las ook dat je hem niet aan een gouden ketting mag hangen ,waar
hangen jullie hem aan,denk je dat het   ook gewoon aan een touwtje
mag hangen?

groetjes

ja balen dat we er geen beschrijving bij hebben gehad, maar ben wel benieuwd of het gaat werken...Ik doe hem aan een zilveren kettinkje, goud en zilver botst, dit heb ik wel eens gehoord, maar een touwtje kan toch wel...
Succes....enneh we duimen voor elkaar
natascha

halloooo

Ja ik heb ook een steen gekocht van de week en volgens mij kan het ook geen kwaad het is alleen maar mooi meegenomen.

Ik hoop dat het snel bij jou gaat werken en dat je gauw zwanger mag zijn "ik ook natuurlijk"

Groetjes agnetha

Terug
Bovenaan