heb een vraagje WEET IEMAND ER WAT VAN

A

Anoniem

Guest
GOEIE MORGEN MIDDAG HAHA
      IK HEB ALS HET GOED IS 3 AUG ME EIRESPRONG IEDERGEVAL DEZE WEEK MAAR HEB NU AL HEEL DE DAG ONG GEVOEL IN ME BUIK EN ZO VIND HET ECHT SUPER RAAR IK MOET IN DE WEEK 14 AUG ONG WORDEN WIE HEEFT DIT OOK

DAANTJE

wat je nu voelt is waarschijnlijk de eisprong....dat voelt bij mij ook als ongie pijn.....

snel aan de klus dus vanavond!
daan

hoi hoi ik heb volgens baby brabbel vandaag mij eisprong maar ik had zondag buikpijn en ong gevoel meestal heb je dat als je een eisprong heb mischien heben ze verkeert gerekent was bij mij ook heel raar liefs van jolanda

ik heb gisteren avond 2 keer geklust en vanmorgen nog gisteren had ik die gevoel niet lijk net of ik ong wordt krampen en zo echt raar ikdag misschien moet ik naar de w.c maar het bleeft heb het al heel de dag vreemd zeg maar ze zijde 3 aug eiresprong maar hij is dus was eerder dus moet vanvond me vriend pesten haha

daantje

Als je gisteravond   2x en vanochtend geklust hebt, dan zit je   al goed hoor. Maar goed het is natuurlijk altijd leuk om nog een keer te doen (toch)....

Hoi,

zal inderdaad je eisprong wel zijn, voelt bij mij ook zo aan.
Heb toevallig vandaag ook mijn eisprong voel me namelijk precies zo.
Mijn cyclus is 24 dagen en het is vandaag de 10e dag, dus het zou goed
kunnen. Flink door oefenen......en hopen maar.
succes!!!!!!!!!!

hallo allemaal,

ik heb toch nog een vraagje, is het altijd zo dat je, als het niet gelukt is, 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt?
op dag 17 gaf de ovulatietest aan dat mijn ei er aan zat te komen, moet ik daar dan 14 dgn bij optellen of vanaf dag 18? het gekke is dat ik een paar dagen na mijn ei steken in mijn lies had, dagen lang tot gisteren eigenlijk, toen is het wat minder geworden maar het ik het gevoel dat ik ongi moet worden erbij gekregen, maar ik zou pas zondag mijn nod moeten hebben, wat is dit???

Hoi Cosy,

Ja volgens mij moet je na de eisprong van 14 dagen uitgaan, voor je ongesteld wordt.
Bij mijn eerste zwagerschap heb ik ook vanaf de eisprong een raar soort
buikpijn gehad totdat ik de test deed, daarna trouwens nog tot 7 weken zwangerschap
ontzettende ongi krampen gehad.
Dus wie weet.... misschien is het wel de innesteling, we duimen voor je!!!

liefs Mootje

Terug
Bovenaan