heb er geen zin meer in..

hey meiden..
ik heb geprobeerd me positief te houden maar dit lukt me niet meer..
we begonnen deze 4e iui goed.. ik moest meer spuiten en er groeide 3 eitjes.. waarvan 2 rechts en 1 links..
na ongeveer 2 metingen verder en nog meer spuiten omdat de eitjes heel langzaam groeide en mijn slijmvlies niet dik genoeg werd.. waren er ineens geen enkele eitjes meer die mee deden en ik zat al op dag 20 van mijn cyclus.
dus wat zei de gyn.. deze ronde zien we als verloren.. that's it.. dus nu moet ik afwachten wanneer ik ongi word.. en dat kan pas wanneer ik een eisprong heb gehad.. en wanneer ik deze heb gehad of ga hebben.. geen enkel idee.. ik tast nu voorledig in het diepe..
ik heb er totaal geen goed gevoel meer over ik voel me alsmaar dieper en dieper vallen zonder valnet om op te worden gevangen.
ik ben onwijs bang dat het bij ons nooit zal lukken doordat de eitjes ineens niet mee werken ondanks het meer spuiten van hormonen.

ik voel me een wrak.. ben sjaggie en down.. kan om alles wel janken en ben op alles en iedereen boos..

ik weet gewoon niet hoe ik nu verder moet. :( vooral omdat ik nu niet weet hoe ik in mijn cyclus sta..

dit wilde ik jullie even laten weten omdat ik de laatste tijd niks van me laat horen..

veel liefs..

Ik begrijp je helemaal lieverd. Heb me ook zo vaak helemaal down gevoeld! Probeer even te treuren, maar dan de draad toch weer op te pakken. Positieviteit, al is het nog zo weinig, is zo belangrijk. Als je je zo blijft voelen is een bezoekje aan de clinisch psycholoog misschien iets voor jou? Hij/zij kan je helpen dit alles een plekje te geven. Het is niet niks!

Succes meid, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Liefs Daisy

Oh meis.... Wat voel ik met je mee....

Ik weet niet wat je voelt want ik heb het niet hoeven mee te maken.

Wat is de wereld toch oneerlijk. Mensen die zoooooo graag een kindje willen krijgen em maar moeilijk! En het duurt echt lang....

En dan heb je de mensen die 'per ongeluk' 'ongewenst' zwanger zijn geworden, en helemaal niewt beseffen hoe graag die andere mensen dit willen!!!

Ik zou ff gewoon alles er helemaal uitjanken als ik jou was, en dan met goede moed (want meer dan dat kun je toch niet doen) door naar de volgende ronde!!!

knuffel en liefs

Hey meid.

Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan dat dacey zegt.

Ik leef echt met je mee, het is ook allemaal niet niks....
Het blijft een moeilijke periode, maar blijf het alsjeblieft positiever inzien meid, het maakt het allemaal veel makkelijker. Is er geen mogelijkheid voor jullie om een stapje verder dan iui te gaan?

Kom op meid, je kunt het wel!

Liefss

he vervelend hoor!

kom je niet in aanmerking voor een ander traject?

je kan de HA of gyn vragen of er een therapeut is waar je mee kan gaan praten..

succes, en ik hoop dat je snel weer sterk genoeg voelt!

Heel veel succes... Geef jezelf even de tijd om verdrietigvte zijn, probeer wat ontspanning te zoeken, praat (met ons, met idd misschien een therapeut) en hopelijk kun je snel weer een zonnestraaltje zien...

Liefs van Mar

Jeetje lieve Angell....wat ontzettend kl*te! Ja, een ander woord heb ik er niet voor, ik wou echt dat ik iets voor je kon betekenen!

Het is soms zoooo oneerlijk, jullie willen ook zo graag en dan werkt je lichaam weer niet mee en als de gyn dan ook nog zegt: het is een verloren ronde, dan kan ik me heel goed voorstellen dat de wereld onder je voeten vandaan zakt......maar lieve meid, blijf jullie doel voor ogen houden en er komt een tijd, en indd, liever gister dan vandaag, dat jullie ook zwanger zijn!

Probeer door alle donkere wolken toch nog dat stukje zonneschijn te blijven zien, ook al is dat niet gemakkelijk.

Ik leef echt heel erg met je mee! Ik werd als bijna gek toen de arts tegen ons zei dat onze eerste IUI misschien niet door kon gaan omdat mijn eisprong op zondag was en hun niet insemineren op zondag dus ik begrijp enigszinds wel waar je het over hebt.

Misschien kun je kenbaar maken dat je het zo echt niet meer ziet zitten.....Komen jullie inmiddels niet in aanmerking voor het IVF traject? Is misschien mentaal en lichamelijk wel zwaarder maar ook doeltreffender en deze weg hebben jullie nu bewandeld (4x IUI) en zo kom je er blijkbaar ook niet....

Nou meid, ik wens je heel veel sterkte en hopelijk gaat de zon voor jullie ook snel schijnen, gun het je heeeel erg!

Lieve knuffel Lynn.

Terug
Bovenaan