heb er weer energie voor

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hier weer een levensteken van mij. Ik heb de afgelopen weken ups en downs gehad, maar nu voel ik me weer goed, ben nog wel jaloers op de zwangeren waar het wel goed gaat. Maar goed.
Komende maandag mag ik weer naar de gyn, eerst om te kijken of mijn lichaam het weer snapt na de curreatge van 4 weken geleden en of er puregon aan de pas moet komen om mijn lichaam weer aan de gang te krijgen. Bij de miskraam van bijna 2 jaar geleden heeft het 10 weken geduurd voordat er weer wat gebeurde, dus nu extra langskomen en echo's krijgen. Ik heb nu wel puistjes................. deze heb ik al in geen jaren gehad, ziet er niet uit.
Ik heb een mooie ketting ter herinnering aan  onze kleintjes die niet zijn blijven leven. Het is een klein hangertje met een diamantje, erg mooi en ik ben er super blij mee.
Voor de rest heb ik een schoonmoeder die ze moeten ........., bedenk zelf maar een naar woord. Ze is zo tactisch als een betonnen plaat. Ahhhhhh.....
Ik ben dus weer terug op het forum.

Liefs

Lydia

Hi Lydia,

Welkom terug meid!! Blij weer iets van je te horen... Schoonmoeders....praat me er niet van hihi
Dat is een mooie herinnering, een kettinkje.
Ik heb onze echofoto's, de ...tig zwangerschapstesten en het dagboekje wat ik gekocht had, de kaartjes die we van mensen hebben gekregen en de moeders voor moeders spulletjes bijelkaar in een mooi doosje gestopt. Dat doosje staat in mijn kledingkast. Ik kijk er vaak even naar, naar de buitenkant dan, want openen doet nog wel veel pijn. Toen ik voor de tweede keer zwanger was heb ik er even weer ingekeken en toen ook dat misging heb ik ook de positieve testen van die zwangerschap er bij in gelegd.

Ik hoop voor je dat je lichaam zelf weer de draad oppakt en dat je gauw weer kunt beginnen, heel veel geluk!!

liefs Mickey

Hallo Lydia,

Wat fijn om weer van je te lezen.
En zeker heel fijn om te lezen dat je er weer energie voor hebt.
Hopelijk krijg je goed nieuws volgende week en mogen je eskimootjes snel uit die heel erg koude diepvries en verhuizen naar een lekker warm nestje.....

Hebben jullie het fijn gehad, het weekeindje weg met pinksteren?

Hier gaat alles zijn gangetje... Niet superbest kan ik je vertellen... Nog ongeveer een weekje en dan weet ik of onze behandeling gelukt is.
Heb er weinig vertouwen in en dat maakt het wel heel beladen allemaal...

Maar goed... En dan lang leve de schoonmoeders....Gek dat bijna iedereen daar last van heeft.... vind je niet?

Liefs,
mama Peet

Hoi Mickey en Peet

Bedankt voor de lieve reacties. Het weekendje was erg leuk, alleen kregen we eerst niet de kamer die we geboekt hadden (luze kamer met bubbelbad en sauna) Ik was zo moe en alle frustaties van de afgelopen weken, kwamen er uit. Ik kon niet meer stoppen met huilen (stomme hormonen ook) De tranen die ik niet kon stoppen, heeft ons een suite met sauna opgeleverd. Alles was erg luxe en we hebben lekker genoten. Een sjieke 5 gangen menu (speciaal voor ons gemaakt) was geweldig, lekker aan de wijn en champagne. Top top top....allemaal.
Ik ben erg benieuwd naar maandag. Ik hoop dat ik zonder hormonen verder kan met onze eskimootjes, maar ik ben bang dat het toch met hormonen gaat. De vorige miskraam heeft mijn hormoonhuishouding volledig van slag gebracht en voor die over was, was ik al bezig met iui. Ik zie het wel

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan