heb er weer helemaal zin in!

A

Anoniem

Guest
hoipieloi meiden,

maart 2005 hebben mijn ventje en ik besloten om een kindje te gaan maken. sindsdien is er veel veranderd, we hebben de kroeg verkocht, zijn geemigreerd naar spanje, hebben allebei dus ander werk.
ik heb al eerder geschreven dat we hier in spanje minimaal 3 maanden verzekerd moeten zijn (zorgverzekering) voordat je zwangerschap en bevalling vergoed word.
dussss, maart 2006 ging dat in, en in juni kunnen we dus weer volop  klussen voor een babe.

ik lees nu al weer een week of 3 elke dag mee op dit forum en heb er weer helemaal zin in! 2 maanden terug baalde ik enorm dat we een pauze in moesten lassen omdat we toen al een jaar bezig waren, maar ik denk dat dit een enorme boost geeft om er straks weer met frisse moed tegenaan te gaan.
echt te gek!
hopelijk is het dan lekker snel gebeurt hihihi.

voor mij werkt dit, zou er waarschijnlijk met geen haar op mijn hoofd aan denken als het niet had `gemoeten` maar wie weet, probeer een maandje niet te focussen op je eitje (weet dat iedereen dan toch vals speelt hahaha, zou ik zelf ook doen)
we klussen nu juist die 4 dagen NIET wanneer ik mn ei heb, erg vreemd gevoel.

maar goed, nog 38 nachtjes slapen en dan mogen we weer! joepie!

voelde me zo vrolijk, wilde het ff met jullie delen.

dikke knuffel  esther
23, ronde 11(tel ze wel stiekum door) voor 1e kindje.

Zo te lezen gebeurt er veel in je leven! Het zal in Spanje nu wel wat warmer zijn dan hier.
Lekker!
Fijn dat er zoiets als internet bestaat he.
Ik wens je veel succes met zwanger worden.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan