heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
zie heel erg tegen de bevalling op maar heb zo,n zin om m,n kleine meisje vast te houden.
ben zo nieuwchierig hoe ze er uit zal zien en of ze op de anderen lijkt.
heb alles klaar,het kamertje,de flesjes zijn al uitgekookt,het huis is schoon en de was is weg,wat toch wel knap is met 5 kids ,neem dat maar van mij aan.
ik ben er dus helemaal klaar voor.
jullie dan?
liefs sil

De flesjes al uitgekookt? Jeetje, straks kan je nog een keer

Ik heb er ook enorm veel zin in.
Alhoewel ik weet dat alles nu wel zo'n beetje klaar is, heb ik toch nog het gevoel dat er van alles mist....

Maar de laatste paar dagen ben ik enorm veel met de bevalling bezig (wat wil je ook nog 4 weekjes) maar ook met hoe het zal zijn om onze beeb vast te houden!!!!

Nou groetjes en geniet van het moment naar toe leven!

ja ik ook wil zo graag weten hoe mijn mannetje eruit zal zien vooral omdat mijn man egyptisch is en we tot nu toe de oudste met een witte huid en donker haar hebben en dan de twins die weer wat donkerder zijn ben zo beniuewd hoe deze is misschien wel blondhahahhaaha

ik heb toch ook te horen gekregen dat ik niet eind maar half noveber ga bevallen dus ik ben nu bezig met schoon maken ik kan niet meer stoppen heel stom want het is hier altijd heel schoon maar ja zullen wel de hormonen zijn op dit moment staat mijn keuken op zijn kop en de badkamer in de gloor nou echt te gek voor woordenhoor alleen die was dat blijft een probleem elke keer als de mand leeg is en ik me omdraai zit hij weer vol!aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh maar ja probeer het zo goed mogenlijk bij te houden ,,,,

veel liefs cora

Terug
Bovenaan