heb even jullie ervaring nodig

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!!!!!!!!!

Goed, gelijk to the point.
Ik snap steeds minder van mijn cyclus, dus wil ik graag kijken of ik er mbv jullie ervaingen misschien een beetje duidelijkheid uit kan halen..........

Allereerst wil ik graag weten wie van jullie, die een maansteen dragen, veranderingen in hun cyclus hebben gemerkt.
Ook zou ik graag willen weten hoeveel dagen na jullie ei, jullie ongi worden. Is dat altijd 14 dagen of veel meer of minder???
Ook vraag ik me af of er meiden zijn die hun ei op een rarae dag hebben. Ik bedoel, als je je ei al heel snel hebt, maar wel gewoon na 28 dagen ofzo ongi wordt.

Ik hoop, door dat allemaal een beetje te vergelijken, een beetje duidelijkheid te krijgen. Ik vraag jullie dan ook om gewoon alles te vertellen waarvan je denkt dat ik er iets aan heb. Want nu weet ik niet eens wanneer mijn nod is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank jullie wel, liefs wondernetje

haaai,

frustrerend is dat he?ik heb geen ervaring met een maansteen, maar de enige tip die ik je kan geven is gaan temperaturen of ovulatietesten gebruiken, zo weet je wanneer je eisprong is, als je een paar maanden temperatuurt en (helaas)nog niet zwanger bent, kan je wel kijken of het elke maand rond dezelfde tijd is en als je niks anders merkt, dus geen eisprong hebt, kan je met dit lijstje naar de dokter gaan.het schijnt namelijk zo te zijn dat de dokter altijd eerst vraagt of je getemperatuurd hebt.
ik ben hier zelf deze mand ook mee begonnen, omdat mijn cyclus steeds langer werd.
succes ermee!

groetjes leetje 1981

Hoi hoi

Wauw dat was snel!! dank je

Ja ovulatietesten gebruik ik al. Ben deze maand begonnen, maar denk dat ik een paar dagen na mijn ovulatie ben begonnen. Heb dus alleen vage streepjes gehad, en nu helemaal niets meer. Niets wijzer dus.

Nou ja, als het deze maand weer niet gelukt is, zal ik gaan tempen. Op welke dag moet je dan eigenlijk beginnen??