heb even jullie ervaring nodig

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!!!!!!!!!

Goed, gelijk to the point.
Ik snap steeds minder van mijn cyclus, dus wil ik graag kijken of ik er mbv jullie ervaingen misschien een beetje duidelijkheid uit kan halen..........

Allereerst wil ik graag weten wie van jullie, die een maansteen dragen, veranderingen in hun cyclus hebben gemerkt.
Ook zou ik graag willen weten hoeveel dagen na jullie ei, jullie ongi worden. Is dat altijd 14 dagen of veel meer of minder???
Ook vraag ik me af of er meiden zijn die hun ei op een rarae dag hebben. Ik bedoel, als je je ei al heel snel hebt, maar wel gewoon na 28 dagen ofzo ongi wordt.

Ik hoop, door dat allemaal een beetje te vergelijken, een beetje duidelijkheid te krijgen. Ik vraag jullie dan ook om gewoon alles te vertellen waarvan je denkt dat ik er iets aan heb. Want nu weet ik niet eens wanneer mijn nod is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank jullie wel, liefs wondernetje

haaai,

frustrerend is dat he?ik heb geen ervaring met een maansteen, maar de enige tip die ik je kan geven is gaan temperaturen of ovulatietesten gebruiken, zo weet je wanneer je eisprong is, als je een paar maanden temperatuurt en (helaas)nog niet zwanger bent, kan je wel kijken of het elke maand rond dezelfde tijd is en als je niks anders merkt, dus geen eisprong hebt, kan je met dit lijstje naar de dokter gaan.het schijnt namelijk zo te zijn dat de dokter altijd eerst vraagt of je getemperatuurd hebt.
ik ben hier zelf deze mand ook mee begonnen, omdat mijn cyclus steeds langer werd.
succes ermee!

groetjes leetje 1981

Hoi hoi

Wauw dat was snel!! dank je

Ja ovulatietesten gebruik ik al. Ben deze maand begonnen, maar denk dat ik een paar dagen na mijn ovulatie ben begonnen. Heb dus alleen vage streepjes gehad, en nu helemaal niets meer. Niets wijzer dus.

Nou ja, als het deze maand weer niet gelukt is, zal ik gaan tempen. Op welke dag moet je dan eigenlijk beginnen??
Ik hoop dat dat voor jou iets oplevert, weet hoe frustrerend het anders is. Succes

knuf wondernetje

temperaturen moet je gewoon vanaf het begin van je cyclus doen, kan al tijdens je menstruatie, want dan krijg je een beetje inzicht in je temperatuur en wanneer die dus hoger of lager is, het schijnt zo te zijn dat een paar dagen voor je eisprong je temperatuur een paar tienden lager is en dan als je eisprong is geweest een paar tienden (ongeveer 0,3 dacht ik)omhoog.
als je mijn verhaaltje gelezen hebt zie je wat bij mij het geval was.
het is een stuk goedkoper dan ovulatie testen!

liefs leetje 1981

Hoi hoi,

Mijn ei-ervaring: Ik heb een cyclus van 28 dagen, mijn 'ei' komt al op dag 12!!!
Mijn post ovulatie- periode duurt dan ook 16 dagen! Wel wat afwijkend, ben hier met ovulatietestjes achter gekomen.
Draag ook een maansteen, mijn cyclus is hierdoor niet verandert. Voel alleen mijn eisprong een stuk beter.

Groetjes Anne

Hoi Hoi!

Helaas kan ik je niks wijzer maken over wanneer het moment van de eisprong nou is, of dat altijd 14 dagen voor je ongi is of niet.. ik zou het niet weten!
Ik heb nog nooit een ovulatietest gedaan en helaas heb ik ook nog nooit aan mezelf gemerkt wanneer de eisprong plaatsvond.
Wel heb ik ervaring met het dragen van een maansteen; de maand dat ik mijn maansteen ben gaan dragen was mijn cyclus ineens keurig 28 dagen (daarvoor was het soms wel 55 dagen) en de maand daarop raakte ik zwanger!!!
Ik ben ervan overtuigd dat de maansteen daar mee te maken heeft gehad!
Ik hoop dat jouw steen ook voor jou zal helpen. (af en toe je steen reinigen en "opladen" is overigens wel belangrijk, maar dat wist je waarschijnlijk al)

Groetjes, May

Terug
Bovenaan