Heb even jullie hulp nodig...

A

Anoniem

Guest
Ik ben 7september ongesteld geworden, ik had toen een cyclus van 42 dagen... De maanden er voor alleen maar een cyclus van 36 dagen..dus die van afgelopen maand was wel een uitschieter!!
Nu wil ik wel deze maand ovulatie testen gaan kopen maar wanneer kan ik die dan het beste gebruiken??? Heb ze nog nooit gebruikt...

Hebben jullie tips???

heyhey,
heb jij weleens je cervixs in de gaten gehouden, zo wist ik bijna 100% dat ik vruchtbaar was,...beetje vies,..maar wel handig,...met 2 schone vingers naar binnen en dan de 2 vingers van binnen even van elkaar doen,..als je ze eruit haalt heb je slijm aan je vingers ( sorry) als dat slijm tussen je vingers als een elastiekvan elkaar kan houden ben je vruchtbaa.
Zie deze linke:http://www.anticonceptiemethoden.nl/index.php?p=47
Hoop dat je er wat aan heb.
Groetjes nance( maart mama)

Hoi hoi,

Ik heb ze vorige maand gebruikt, en er zat bij mij een gebruiksaanwijzing bij wanneer je het beste kon beginnen met testen.
Als je een cyclus hebt van 28 dagen begin je met testen op dag 12, heb je er een van 30 dagen begin je met testen op dag 14... En zo verder. Zo stond het in de bijsluiter.
Het enige wat wel een nadeel is, die testen vond ik zelf niet echt goedkoop, en je moet er best veel gebruiken wil je je ei op kunnen speuren in zo'n lange cyclus....

Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Succes!
Liefss

Heb je idd wel eens op je slijm gelet of wat kramp of dergelijke in je buik rond de helft van je cyclus. Is voel het meestal en dan kan je een test gebruiken om te checken of het zo is.

Succes!

Slijm is idd net zo makkelijk en goedkoper.

Ben vorige maand veel aan het testen geweest en niets kunnen vinden.

Probeer eerst zelf te ontdekken ahv je eigenlichaam.

succes

Die slijmmethode is inderdaad heel handig en ook nog eens goedkoop, ik gebruikte rond die tijd soms nog even een of twee testjes om het zeker te weten, maar een dag na dat bewuste slijm testen, leverde altijd een smiley op (clearblue-testen lachen naar je...). Wees je er overigens nog even bewust van dat er allerlei situaties zijn zijn die je eisprong uit kunnen stellen, stevige griep, stress etc.

Bedankt oor jullie adviezen....ik zal mijn slijm eens even in de gaten houden...inderdaad dat is halverwege de maand wel anders!!! Verlies meer dan wat ik nu op dit moment verlies!!
Ti's alleen een beetje lastig omdat ik eens zo,n lange cyclus had..ik hoop dat het deze maand weer normaal is...

Zelf heb ik geen ervaring met testen. Wel heb ik gelezen dat je aan je cervixslijm prima kan 'meten' wanneer je eisprong er aan zit te komen.
Veel succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan