heb gedroomd vannacht

Ik heb vannacht zo realistiche droom gehad, ik ben er nog van ondersteboven.
Ik zit opdag 21 van mijn cyclus en heb regelmatig een raar gevoel onder in mijn buik, ben moe en af en toe schieten mijn borsten op spanning.
Dit had ik gister aan man lief verteld net voor het slapen gaan.
Toen heb ik dus gedroomt dat we onverwachts een tweeling kregen. we wisten dat we een meisje zouden krijgen maar bij de bevalling kwamen er twee mini meisjes uit, ze paste zo op mijn hand! En het voelde alle,maal zo echt dat ik wakker werd om te kijken of ze er nog waren haha. De meisje kregen ook de zelfde namen als die we nu ingedachte hebben voor een evt. dochter.

Het is best verwarrend allemaal ik weet dat je lichaam een loopje met j ekan nemen maar mijn verstand en mijn gevoel kloppen nu niet met elkaar. Hopelijk laat mijn gevoel me nu eens een keer niet in de steek en ben ik zwanger. En een tweeling vindt ik echt niet erg als ik het maar van te voren weet. hahaha.

hopelijk zijn niet alle dromen bedrog. ik ben al tevreden met een de helft van deze droom.

dromen jullie ook wel eens zoiets???

hoff

Hoi hoff,

Zeker herkenbaar.Ik heb ook wel is gedroomd dat ik zwanger was en dat ik droomde dat ik ging bevallen.Zag er allemaal heel echt uit.En was toen ik wakker werd ook erg teleurgesteld dat het een droom was.Heb er ook heel de dag nog overnagedacht.
Ik droom zowiezo al veel de laatste tijd,maar dromen over zwanger worden dat heb ik denk nog maar 2x gehad ofzo.Het zijn bij mij nu meer de gedachtes over het zwanger zijn.Van stel nou en hoe zou het zijn enz.Dat houdt mij vooral bezig.

Hopelijk is deze droom voor jouw geen bedrog nee.En wat je zegt de helft van de droom zal het zwanger zijn denk ik dat je daarmee bedoeld?

x susie

Hoi Hoff,

Ook ik heb wel eens gedroomd dat ik zwanger was en dat het zo echt leek. Ik heb echter vaker gedroomd dat ik ongi werd, ging bloeden, meestal een dag of  2 dagen voordat ik ook echt ongi werd, raar he?

Ik heb 2e kerstdag m'n 5e IUI gehad en ik droomde vorige week dat iemand tegen me zei "volgens mij je zwanger, ik zie iets anders aan je", nou maar hopen dat die droom ook uit gaat komen en ik inderdaad zwanger ben.

Succes ermee.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan