heb getest en...

A

Anoniem

Guest
hebben een test gedaan, maar nog geen duidelijkheid. Er was een heeeeel licht streepje te zien, maar de vraag is of we dat ons inbeeldde of dat het echt zo was. Nog een paar dagen wachten of de rode duivels komen en zo niet dan woensdag nog een keertje testen. Ik heb al meerdere testen gedaan eerder, maar nu konden we echt geen duidelijkheid krijgen! Hebben het staafje wel 10x bestudeerd. Altijd maar dat wachten....

een streepje is een streepje mijn test was ook echt super licht maar ben nu ondertussen 12 weken zwanger alvast voorzichtig gefeliciteerd

Mmm das idd lastig.ze zeggen een streep is een streep.hopelijk heb je snel duidelijkheid.toch alvast een voorzichtige gefeliciteerd

ze zeggen streep is streep.. voorzichtig gefeliciteerd!
Hopen op woe een superpositieve test!

Liefs

Hai Marijke,

Wat spannend! Je zou indd denken: een streep=een streep! Je lichaam maakt misschien voor nu nog niet genoeg Hcg hormoon aan dus slim dat je woensdag nog een testje er tegen aan gooit! Was je NOD ook vandaag of heb je eerder getest? Alvast voorzichtig gefeliciteerd! ********

Liefs Lynn

Mijn nod is vandaag, maar nog geen teken van ongesteldheid. Wel misselijk enzo. Ik ga zo even nog een test halen (had er maar 1 liggen). Hopelijk geeft de test straks meer duidelijkheid!

heb nu een "gewone" test van de etos gedaan. Deze zegt niet zwanger. Nu heb ik gisteren een test gedaan die je al kunt 4 dagen voor je nod. Misschien was mijn eisprong wel later of heb ik nu nog te weinig hcg.
Het worden dus spannende dagen!

Heel veel succes! Ik duim voor je en zoals gezegt word, een streep is een streep!
Toi toi toi!

Terug
Bovenaan