heb getest...

A

Anoniem

Guest
maar ben niet zwanger...... Althans de test is negatief. Heb iedere dag wel een paar keer last van soort ongi pijn en heb licht gevoelige borsten..., dus ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken... Heb nu met een apothekerstestje getest, dus misschien dat dit uitmaakt... Ik weet namelijk dat bij mijn moeder ook pas heel laat (na 2 maanden) HCG geconstateerd kon worden.

Als ik volgende week nog niet ongi ben, ga ik een CB test doen. Maar voorlopig ben ik dus eigenlijk niets wijzer. Echt balen. Weet nu gewoon niet waar ik aan toe ben, bah!!!

Hoi Daphne!

Ja dat is zeker balen!!
Kan me voorstellen dat je je nu effe kl*te voelt...maar wie weet...zo moeder zo dochter...?

Ik hoop het voor je,probeer nog een paar dagen te wachten en dan weer een testje..
heel veel succes!!

Liefs,swinnie

oh nee! dat meen je niet! en ik heb je nog wel aangemoedigd om te testen!
sorry! ,maar goed, ik hoop ook dat het gewoon net als bij je moeder is! sterkte!

groetjes marjolein

Heb nog weinig hoop....  Mijn borsten zijn niet meer gevoelig en gespannen. Nog steeds niet ongi en wel buikkrampen, maar ik vermoed dat het allemaal vals alarm is.....

Ik hoop dat de ongi wel snel doorzet, kunnen we tenminste weer wat gerichter klussen.... En de buikkrampen zijn nou ook niet echt een prettig gevoel.

Waarschijnlijk dus door naar ronde 4....

liefs, Daphne

Terug
Bovenaan