Heb heel wat te vertellen ben anderhalf uur in ziekenhuis geweest

Heee lieve Sjanneke, en alle andere lieve Meiden,

Vijf over half drie werden we geroepen, gyn liep maar tien minuten uit. We hebben echt een heel goed gesprek gehad. Het mooiste is dat de wachttijd voor ivf geslonken is, is nog maar vijf maanden. Verder wil de arts toch 1 behandeling iui met hormonen doen, om te kijken of het daar mee lukt om zwanger te worden. En verder heb ik een echo gehad, het grappige was dat hij perongelijk het licht uitdeed kon niet laten om er een grapje over te maken van spot aan licht uit, moest hij echt om lachen, maak eigenlijk altijd wel grapjes tegen hem, en dat vindt hij echt altijd erg leuk, echo gehad dus, en het kalkschrijfje zit er nog, heb hem gevraagd hoe het komt dat die er zit, hij zei door een miskraam, heb ook vermoedelijk een keertje een miskraam gehad. Hij zei dat hij de operatie 20 juli gaat doen het is een Hysteroscopie, hij zei ook nog dat het bijna niet voorkomt wat ik heb, uniek dus heb ik weer. En hij gaat de operatie verrichten, hij kent twee andere gevallen en die zijn meteen na de operatie zwanger geworden, grote kans dus dat ik zwanger ga worden na de operatie, maar nu weerhouden die schrijfjes ook dat ik nu niet zwanger wordt, is dus ook wel heel fijn om te weten. Hij zei dat hij zo snel mogelijk wilde opereren omdat ik anders met het traject in het nauw raak, na de operatie gaan we dus 1 keer iui met lichte hormonen beginnen. Ik ben blij en opgelucht dat meen ik echt dat ik zo snel die operatie kan laten doen, niet pas over een paar maanden. Meestal wordt zo'n hysteroscopie onder plaatselijke verdoving gedaan, maar aangezien ik dus iets unieks heb wil hij dat ik onder algehele narcose ga, ben eigenlijk wel heel blij dat ik er niet bij hoef te zijn, de operatie duurt langer dan twintig minuten. Verder alles goed met jou Sjanneke, ik weet wat je bedoeld het is toch wel heel fijn als je mannetje mee gaat naar het ziekenhuis vond het nu ook heel fijn dat mijn mannetje mee is geweest.

liefs Mickey

jeetje mick, dat is nogal niet wat! maar het klinkt allemaal wel erg positief!!
er staat dus vanalles te gebeuren de komende tijd.
heel veel succes en sterkte!

Heee Petra,

Ja het is heel wat, maar gelukkig voel ik me heel goed, en blijf ik er heel rustig onder. Het gaat gewoon goed komen er daar ben ik echt heel erg blij mee. Alles goed verder met jou??

liefs Mickey

Wow Mick, wat een verhaal. je bent gewoon uniek! Dus ze kunnen het operatief goed verwijderen. Geweldig om te lezen dat je humor overal hebt, is erg belangrijk. Ben blij dat het goed met je gaat en dat er actie gaat komen. Zou fijn als het inderdaad de eerste keer meteen raak is, jullie hebben er nu lang genoeg op gewacht.
kortom mick je bent een topper! en inderdaad fijn dat je man erbij was bij dit onderzoek, is niet nix allemaal. de mijn komt me vanavond bij een vriendin ophalen,   en dan krijg ik een megadikkeknuffeldepuf

dikke knuf sjan

Jee mick heb jij dat?
Altijd al geweten dat er iets speciaals aan jou was.....

Nou dat zal vast en zeker makkelijk te verwijderen zijn. En dan staat misschien een zwangerschap voor de deur.
Zeker met IUI heb jij denk ik erg veel kans.
Dus je mag je zelf ook gaan prikken?
Je kan het hoor meis, en je zal er vast geen last van hebben, daarin ben ik vast een heel speciaal geval.

Hoop zo dat het jullie gaat lukken met IUI, en ook positief is nog niet gelijk IVF zoals jij dacht...........daar zit je ook niet echt op te wachten niet waar.

Ik duim voor je en we spreken elkaar snel weer wat langer...........heb nog steeds last van terug van vakantie stress..........

Liefs,
Cynt

Heee dit verhaal komt me bekend voor! copy paste? hihi! Wel zo makkelijk.
Ik heb al gereageerd op de mail maar ik wil nogmaals zeggen dat ik een heel goed gevoel heb bij wat er nu allemaal gaat gebeuren met jou en dat ik het idee heb dat je binnen 6 maanden zwanger bent!!! Ik ga er in ieder geval heeeel hard voor duimen!
lfs inge

Heeee Ing,

Wat gezellig dat je weer wat berichtjes achter laat, want ik mis je hier zo, en hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen. Ik heb zelf ook zo'n gevoel dat het binnen 6 a 7 maanden goed gaat komen, mijn mannetje vindt het wel fijn dat er geen druk op is, voordat we voor ivf op kunnen gaan zijn we ook vijf maanden verder. We doen rustig aan, en het gaat echt goed komen voor ons en voor jou ook en voor alle andere lieve meiden hier.

Wat heerlijk Ing dat jullie, jullie vakantie hebben geboekt, wanneer gaan jullie weg??

lfs Mickey

hoi Mick,

Nou ik lees dat er voor jou een heel traject zit aan te komen. Ik hoop dat je snel geholpen wordt en natuurlijk dat het ook resultaat heeft.
ik duim voor je meid!!!

knuffel van kreeftje

Terug
Bovenaan