heb het effe helemaal gehad,last van de hormonen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik ben nu 34 weken zwanger van de tweede en heb het effe helemaal gehad.
Begin echt de kriebels te krijgen,alles moet opgeruimd zijn en klaar staan en dan ook echt helemaal perfect zijn.Ik wordt hier echt gek van,kan zelf niet zo veel meer ivm. mijn rug en bekken en mijn man werkt 6 dagen in de week,dus die heeft ook niet echt veel tijd.Hij wil me echt overal mee helpen maar wel als ie tijd heeft en bij mij moet nu echt alles meteen.Ik voel me vaak ook echt schuldig tegenover hem,hij werkt echt super veel en als ie dan thuis komt zit ik weer te klagen dat ie er nooit is enz.enz.Meestal reageert hij hier verder niet echt op maar net hebben we toch even flink woorden gehad.
Balen,want hij is nu werken tot morgenvroeg en ik zit hier dus met een super klote gevoel,baal echt van mezelf!! Net nu ik alles perfect wil hebben,dus ook mezelf.Ik wil graag dat ie trots op me is en beseft dat het best moeilijk voor me is om zo vaak alleen te zitten,niet dat ie me als een zeikerd ziet....
Wie herkent dit een beetje??
Groetjes,

hoi mamasas

Balen dat je nu alleen zit, terwijl je het liefste weer tegen je ventje aankruipt. Hij ook nog steeds tegen jou hoor, daarvan ben ik overtuigt...
Ik ben zelf ook heel perfectionistisch en weet hoe ik alles wil en wanneer etc etc. Omdat ik hypermesis heb kan ik ook niet veel en er komt dus veel op de schouders van mijn man...zorg voor ons eerste kindje, huishouden en ook nog hier en daar een kleine verbouwing omdat het mij zo fijn lijkt als dat klaar is als de kleine komt. Ik kan soms ook uitvallen omdat hetgeen wat ik in mijn hoofd heb heeeeel belangrijk is, denk ik dan, als die hormonen overgewaaid zijn dan kan ik rustig vertellen waarom ik de dingen graag zo zie, maar als de hormonen maar niet weg willen waaien dan flats ik er ook woorden uit die ik liever iets anders had gebracht. De ene keer krijg ik een knuffel, de andere keer een snauw, maar meestal zegt ie lachend....bijna juni...omdat hij dan ook weer weet dat ik dan weer de oude ben.
Je weet vast wel dat alles in orde komt, maar ja, waar is het forum anders voor
knuffel 'em morgen maar fijn en probeer nu maar lekker te slapen!

liefs Clau

Ha lotgenoot,

Ik herken het helemaal hoor! Ik ben zelf ook zwanger van de 2e (32 weken) en wil ook alles schoon en af hebben. Bovendien werkt mijn man bij de Marine en is dus vaak weg en doordeweeks in Den Helder...pfff. In het weekend dus flink klussen, want we wonen ook nog eens in een oud huis..eeuwig aan het verbouwen. Leuk, mooi, maar ook erg zwaar. Gelukkig blijft hij heel positief, maar ik ben af en toe om te schieten. Ach over een paar maanden zijn we weer onszelf hoor! Die hormonen...om gek van te worden.

Sterkte!
Beatrijs

Hoi,

Nou hier zit nog zo'n dame hoor, die alles graag zo perfect mogelijk
wil. Mijn hormonen razen soms ook als een gek door m'n lichaam,
en wil ook graag alles klaar hebben voor de kleine straks.
Omdat ik nu ook zoveel moe ben, ben ik extra prikkelbaar en kan om
de stomste dingen zeuren.
Wij wonen net in ons huis en de kleine dingen moeten nog afgewerkt
worden. Ik heb tegen m'n man gezegd dat ik alles klaar wil hebben,
als we straks kraamvisite hebben (plinten in slaapkamers, verfresten van
de muur, losse draden weggewerkt enz).
Hij vond het wel een beetje onzin, maar voor mij is het wel een stok
achter de deur om de boel hier af te maken.
Balen voor je dat je man zoveel werkt, maar ja hij zou het denk ik
ook wel anders willen he.
Nou veel sterkte, en we moeten elkaar hier maar opbeuren...

xx Syrah (30+5 wk)

Terug
Bovenaan