heb het even gehad.

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

nou ik heb het dus weer eens helemaal gehad.
moest net het ziekenhuis belllen om te kijken of ik deze maand een eisprong heb gehad, bij de tweede kuur clomid, maar helaas, geen eisprong ( zit nu op dag 28).
dus nu 100 mg. clomid i.p.v. 50 mg. en beginnen met provera!!!
ik ben het zo zat, echt, bah.
waarom lukt het nou allemaal niet, zijn nu 1 jaar bezig en toen we begonnen met clomid dacht ik hé hé eindelijk de oorzaak gevonden, maar ja numaar weer afwachten of de 100 mg. aanslaat.

nou ja we wachten maar weer af!!!!

liefs Nathalie.

Naat,

Koppie op! positief blijven! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor.... maar ooit zal jij ook vast zo'n wondertje vasthouden...... Voor jou is toch ook positief gependeld? Ik ga voor je duimen hoor! sterkte...

Liefs Suusje

hoi suus,
bedankt voor je berichtje, ik probeer ook positief te blijven maar dat lukt niet altijd. een jaar lang denk ik.. nou kom op naat, geduld is een schone zaak en jouw tijd komt wel maar ja het lijkt voor me gevoel nu nog zo onwaarschijnlijk dat ik ooit zwanger wordt, omdat alles zo tegen zit. normaal ben ik niet zo zwartdenker hoor, maar ach af en toe heb je van die dagen hé!

nou ieder geval, bedankt voor je lieve berichtje en jij ook heel veel succes!

liefs nathalie.

Heej Naat,

Wat is geduld hebben moeilijk he? Wij zijn nu ook alweer ruim een jaar 'bezig'...

Wat vervelend dat de Clomid (nog) niet geholpen heeft, hoop dat je met een andere dosering wel een eisprong krijgt!!! Heb je trouwens nog last van bijwerkingen of iets dergelijks? 't Valt allemaal niet mee he? Nou als je over een poos een lief klein beebje in je armen hebt is dat vast al dat wachten en die frustraties waard geweest!

Kop op!!

Liefs Bloempje

he bloempje,
bedankt voor je berichtje. Ik heb wel wat bijwerkingen van de clomid, ik heb erg last op mijn rug en borst van acne, en haren groeien erg snel en ik ben super emotioneel en niet altijd de gezeligste!
en jij?

groetjes nathalie.

Hoi Nathalie,

Ik gebruik (nog) geen clomid. Moet volgende week voor het eerst naar de gyn.

Heb het telkens uitgesteld om naar de dokter te gaan, vond mezelf te ongeduldig... Maar nu is de kogel door de kerk en zijn we geweest. Hij heeft ons dus doorverwezen en volgende week voor het eerst naar gyn.

Wel vervelend zeg die bijwerkingen. Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik van die huilbuien en depressies ga krijgen. (als ik medicijnen ga krijgen natuurlijk, want misschien heb ik WEL een eisprong)

Toen ik net met de pil was gestopt had ik dat ook erg, stemmingswisselingen en erg emotioneel.

Ik leef met je mee!!!

Kussss

(wat ik trouwens weleens  vindt zijn die ongeduldige meiden hier die na 1 poging al zwanger verwachten te zijn... dat soort dingen ga ik steeds moeilijker vinden nu het wat langer duurt, ben ik de enige die daar 'last' van heeft?)

Hé Naat,
Wat balen zeg dat het allemaal niet vanzelf gaat.
Ik hoop voor je dat je positief kunt blijven, makkelijker gezegd dan gedaan
natuurlijk, dat weet ik.
Wie weet gaat het met een dubbele dosis deze x wel goed
Liefs Rene (ronde 7)

Hoi meiden,

Ook wij zijn een jaartje bezig. En ook bij de gyn geweest.
Ik had gedacht dat ik deze cyclus onderzocht zou worden om zo te kijken of ik een eisprong heb. Maar de zaadkwaliteit was zo slecht dat men eerst af wil wachten wat de tweede keer zaadonderzoek uitwijst. Is deze weer zo slecht dat worden we naar een Academisch ziekenhuis doorverwezen.
Eind februari mag mijn mannetje wederom sperma inleveren en dan is het effe afwachten.
En blijf ik de edele hoop behouden dat het deze maand "spontaan" gebeurt.

Jullie heel veel sterkte de komende periode en hou me op de hoogte!
Vind het prettig met lotgenoten er over te praten!

Liefs Juffy

Terug
Bovenaan