Heb het even hellemaal gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben afgelopen maandag op de 32 dag ongesteld geworden weer balen zijn nu al weer een jaar bezig. en met de eerste zijn we 5 jaar bezig geweest. Uiteindelijk via IUI zwanger geworden. Al weer bij de gynecaloog geweest maar die zei nog even door gaan zo. en in jan als ik nog niet zwanger ben dan terug komen.

Heb al twee maande elke keer het gevoel je volgens mij ben ik zwanger maar elke keer wordt ik ongesteld.
Nu al weer de 6 dag weer erg lang dit keer. en best erg voor mij doen. ba baal er van waarom lukt het gewoon niet.
Van de week te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is. ook nog maar net. maar toch die waren er niet mee bezig. ongelukje. Dan ben ik heel blij voor haar maar zelf voel je je dan rot waarom lukt het bij ons dan niet denk je dan.

Maar ja velen met mij voelen zich zo.

fijn weekend iedereen

heb even mijn verhaal kwijt gekunt.

Groetjes Jenny

Hey Jenny,

Inderdaad erg balen! Iedere maand wordt de teleurstelling weer groter. En wanneer het bij anderen dan met weinig tot geen moeite wel lukt, is dat even echt balen. Inderdaad leuk voor hun maar ik kan me helemaal voorstellen dat jij er goed van baalt! Wij zijn ook al bijna een jaar bezig met de eerste. Ben erg bang dat ik gewoon niet zwanger kan worden. Jij weet dat het bij jou (met hulp) wel kan lukken, maar dat maakt de ellende er niet minder om. Ik wens je heel veel sterkte en ga voor je duimen!

Groetjes Billy

Hoi Jenny en Billy,
Niet opgeven hoor dames! Jenny, je weet dat het de moeite waard is al dat wachten.
En Billy, een jaar bezig zijn is niet grappig maar niks om je ongerust te maken. Maar als je al een jaar bezig bent kan je je door laten verwijzen naar een gyn.

Succes allebei!

TeHa

Ha Jenny,

Ik snap natuurlijk niet helemaal hoe je je voelt want ik ben nog geen jaar bezig maar ik snap het wel een beetje.
Ik denk ook regelmatig verdikkie, overal om je heen krijgt iedereen ongelukjes en jij maar proberen en dat wil maar niet lukken.
Ik weet ook nog dat ik altijd zo bang was dat ik vroeger dwars door mijn pil zwanger zou worden, elke keer die angst of je dan wel ongesteld zou worden. Nu denk ik, waar heb ik me druk om gemaakt.
Hou vol he, niet opgeven!

Groetjes Fennie

en voor Billy geldt natuurlijk hetzelfde, niet opgeven!

He meid,

Wat vervelend allemaal zeg!!
Ik hoop voor je dat het binnenkort lukt om zwanger te worden.

Zo lijken die paar maandjes van ons toch helemaal niets zeg.

Ilona

Terug
Bovenaan