Heb het ff gehad!

Zoals de titel al zegt ik heb het gehad! Mijn vent is zijn baan kwijt door reorganisatie per 1 april a.s. en al een tijdje hard aan het solliciteren maar overal wordt ie afgewezen in de laatste ronde dan is ie weer te duur, te hoog geschoold bla bla bla, we zijn nu erg in een dipje want sja de ww wil je ook niet! Alles zit tegen de bouw loopt uit zit al 2 weken in de teringzooi wat al lang klaar had moeten zijn! Ik hoop dat we over drie weken het hoofd boven water kunnen houden qua financieen, want ik ben nu ontzettend aan het doemdenken, sjonge jonge en dan nog hormonen.....

solly hoor maar moest ff mijn ei kwijt........

xx

Meisje ik kan je zorgen helemaal begrijpen. Het is niet niks in deze tijd een baan kwijt raken en steeds afgewezen worden. Hopelijk houdt deze crisis niette lang aan en zullen de banen weer makkelijker te verkrijgen zijn. Maar tot die tijd zit je er maar mooi mee. Ik hoop dat hij snel iets kan vinden.

Probeer niet te negatief te denken, zet alles op een rijtje en kijk waar je kan bezuinigen, misschien valt het allemaal mee.

Tja en de rotzooi is niet fijn, kan er over mee praten, hier is het ook een bende zoals je weet, net met mijn moeder alles gestoft en gezogen want ik had het even helemaal gehad, ben namelijk ook nog eens een beetje allergies voor stof en loop dus de hele dag te snotteren. Maar ook hier in, blijf positief, je kan er niets aan veranderen en moet je er dus maar gewoon bij neer leggen, hoe moeilijk het ook is.

Heel veel succes en kop op het komt vast allemaal goed.

Dikke knuffel, Nanda

Terug
Bovenaan