heb het gevoel...........

A

Anoniem

Guest
hoihoi dames,

Als ik zo het lijstje van geboren zie, dan val ik daar toch echt buiten.
Wij verwachtenj 5 december ons eerste kindje (jongetje)
En iedereen die begin december uitgeteld was, is al bevallen, ruimschoots vantevoren!
Wanneer mogen wij nou?
Ik heb al heel de dag zo`n sterk gevoel dat ik vannacht of morgen aan de gang ga, de laaste dagen leef ik al naar vandaag toe, zo van de laatste dingen in huis halen enzo.
Ook merk ik steeds vaker dat ik in mezelf tegen die kleine man aan het praten ben dat ie nou wel mag komen, omdat mama het eigenlijk nu wel beu is.
Hebben meer mensen dit gehad of hebben meer mensen dit?

Please laat me morgen op het forum vertellen dat ik mama ben geworden!

xxx

yvon
39w3d

hihi, nou laat ik dan maar hoepn dat je nu bezig bent!!
En anders morgen een leuk bericht kan plaatsen.

maar ik kan me voorstellen dat je nu ook aan de beurt wil zijn, dat jullie kleine man eruit mag komen. Ik ben pas 29 dec uitgerekend maar heb nu ook wel het gevoel, ze mag wel komen. Wil nu ook graag weten hoe dat wondertje in mijn buik eruit ziet en er echt voor gaan zorgen.

Hoi Yvon,
Ik ben 6 dec uitgeteld en ben nu bezig met wegpuffen. Hopelijk samen met jou!!!!!!
Ik dacht dat ik wel te laat zou zijn.........
Succes in  ieder geval en hopelijk heb jij ook dat geluk.
Groetjes Daisy

hai,
Ik ben zelf 7 december uitgerekend, en na al die bevallingen zo ruim op tijd had ik ook even de hoop dat ik niet meer zo lang hoefde te wachten. Maar nu heb ik juist weer heel sterk het gevoel dat ik een eind over de datum heen ga. Weinig gerommel, en ik denk telkens van "bij iemand zal het toch wel te laat komen..."   Vast weer bij mij...
Gister wel de beschuit en de muizen gekocht, rose en blauw. Nou ja, hoogstens nog wachten tot de 21ste, maar ook ik hoop veel eerder te kunnen schrijven dat ik weer mama ben geworden! Wie weet is het bij jou al zover...??? Het gaat in elk geval stormen, daarover zeggen ze ook dat er in verhouding meer baby's geboren worden..
Kus Soela

O, je verhaal is net de mijne!!! Iedereen, ook in mijn vriendenkring is te vroeg bevallen, allemaal begin dec mama's. En ik.......ook ik loop er nog hoor, nog 5 dagen.......Maar ben ook steeds banger dat het voor mij ook wel de 21 kan gaan worden. Het rommelt nu al 3 weken, en dat schiet ook niet echt op!! Elke dag maak ik het huisje weer netjes, leg voor alle kinderen hun kleding en tassen klaar voor de volgende dag als........ En ook elke avond als ik naar bed ga denk ik, zou vanacht......
Maar toch, ook voor mij begint er steeds weer een nieuwe "werkdag" en geen kraamdag......

Dus.......

Liefs Hilma.

hai dames,

Nee geen leuk berichtje, maar ook geen slecht bericht.
Helemaal niks! Ik wordt er nu een beetje moe van. Ik wil nu bevallen! vindt het mooi geweest, ik had ook nooit gedacht dat ik het tot het einde zou gaan uitzitten, en nu 2 dagen voor de datum loop ik nog steeds rond, gelukkig wel fit, maar toch.
Gisteravond zijn we nog maar eventjes met zn tweeen uit eten geweest, want manlief wordt gek van   heel de dag thuis zitten 'wachten'.
Heb het nu wel zo gehad, ik zit al best lang thuis, al 9 weken nu, en er is niks wat ik nog MOET doen. Ik ga alleen maar weer nieuwe dingen verzinnen die ik vindt dat er moet gebeuren. Om moe van te worden, en man lief wordt er ook moe van.

En al die dames die al bevallen zijn, ik ben zo jaloers! Tis mijn eerste bevalling, maar ik wil nu zo graag al die pijn lijden, ben er klaar mee!

Klinkt negatief misschien, maar is het niet hoor, daarentegen prijs ik alles en iedereen dat ik een goede zwangerschap heb gehad zonder ook maar 1 keer over te geven of ziek te zijn geweest, maar ik ben er nu gewoon klaar voor en heb niet meer zoveel geduld meer...

xxx

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Hoi dames,

ik ben pas eind deze maand uitgerekend, maar ons kleintje bleek al flink ingedaald te zijn, volgens mijn gynaecoloog. Ik moet nog proberen wachten tot 9 december...
Pfff... ik ken het gevoel dat je dingen gaat zoeken om te doen in huis.
Ik moet het rustig aan doen, maar ik ga morgen wel de kerstboom al zetten, dan ben ik bezig en heb er zin in !
Misschien wel een beetje vroeg, maar dit is een uitzondering, ik wil er zo lang mogelijk van genieten en dat geeft me het gevoel dat de geboorte van ons kleintje dichterbij komt !
hehe...
Ik wens jullie allemaal nog heel veel goede moed! En ben benieuwd naar de volgende, want het lijstje wordt steeds langer natuurlijk...

Liefs,
van ons

Hai Yvon,
Ik ben het ook zo spuugzat! En ik wil ook niet ondankbaar lijken want ik voel me zo rijk met een tweede op komst! Maar wat heb ik het helemaal gehad met de zwangerschap!!!
Ik wil zo graag een baby, en ik ben zo bang dat het nog langer gaat duren....
Dussssss ik snap precies hoe je je voelt!!
Dikke kus en we wachten maar weer af!

Terug
Bovenaan