heb het idee dat me buik niet groeit wie nog meer?

Hoi Allemaal

Ik ben woensdag 14 weekjes zwanger maar ik heb het idee dat me buik helemaal niet groeid.. zijn er nog meer die dit hebben..
Ik maak me gelijk zorgen of alles dan nog wel goed is

Liefs Janine

Als je je zorgen maakt zou ik gewoon contact opnemen met de vk, daar zijn ze voor. Wat betreft je buik, je bent nog vroeg dus alles kan nog.

groetjes daisy
13w+3d

je kan idd altijd ff contact opnemen met je vk.... maar een nicht van me kreeg pas rond 6 mnd een buikje..... en ze is heeeel slank van postuur.....

ik denk dat ook dat heel erg verschilt per persoon...

Hoi,
Mijn zusje en ik zijn ongeveer gelijk zwanger. Ik zat na 7 weken al in positiekleding, terwijl zij nu pas net een buikje krijgt. We zijn nu rond de 23 weken zwanger. Het is mijn 4e en voor haar de 3e.
Zegt niets hoor de dikte van je buik.
Groetjes.....

Hi Janine,

Niet iedere buik groeit heel snel en de buik groeit meestal pas snel in de laatste weken. Ik zag het bij mezelf, maar ook bij mijn buurvrouw. Haar buik groeide de laatste weken enorm.

Pas geleden zag ik iemand waarvan ik dacht dat die een maand of 6-7 was, is ze al bijna uitgeteld. De grootte van de buik zegt dus helemaal niks over het kindje. Maak je geen zorgen en praat anders even met de vk.

Gr. Tamara

En soms groeit het ook inderdaad niet zo hard. IK heb ook dat mijn buik met periodes groeit. Maar bij deze derde keer groei ik wel sneller dan bij de andere 2.

Mijn zus was evenlang zwanger maar VEEL dikker. Bij mij was het een bobbeltje, bij haar een buik. Zij vulde positiekleding al met 10 weken, ik pas met 20 weken.
Meid, je kleintje groeit gerust.... alleen heb je een lekker strakke buik waarschijnlijk met sterke spieren en die laten zich niet even 1 - 2 - 3 aan de kant duwen. Je zult zien: over 6 weken heb je een dikkere buik.

xxx

Terug
Bovenaan