Hoi,hoi,
Moet even m'n frustraties van me af schrijven.
We zijn met Yari naar de oogarts geweest omdat ik het vermoeden had dat hij zou loensen (of loenzen??) En mijn vermoeden was juist. Het kan ook haast niet anders want zijn papa en mama hebben het ook allebei gedaan en het schijnt erfelijk te kunnen zijn. Vind het ook niet het grootste probleem hoor er is wat aan te doen. Nu moeten wij 1 uurtje per dag het rechteroog afplakken en dat gaat super. Maar waarschijnlijk moet hij wel geopereerd worden en dat is vooral dankzij het cb. En dat komt door het volgende: Met 9 maanden heb ik op het cb al aangegeven dat Yari scheel keek maar dat werd afgedaan met dat hoort erbij en dat mag duren tot het 2e jaar dan moet t bij trekken. Dus daar ging ik maar vanuit en daarom zijn we nu pas bij een oogarts. Nu blijkt dat t met 6 maanden bij moet trekken en anders moet je ff een seintje geven zei de oogarts. Dus nu lopen we eigenlijk gewoon anderhalf jaar achter de feiten aan. En als we eerder actie hadden ondernomen dan had ie waarschijnlijk niet geopereerd hoeven worden en nu dus voor 80% zeker wel.
Nu moet ik pas in maart terug naar het cb maar dan krijgen ze het nog wel van me te horen want dit is al de 2e keer dat ze me zoiets flikken.
xx Elly mv Yari