heb iedereen nu verlof?

Morgen is mn laatste werkdag,wat ben ik er aan toe zeg!ben zo ontzettend moe.en ook beu om te werken,lekker tot eind juli thuis met de kindjes...heerlijk heb er zo een zin in!!!heb iedereen ondertussen verlof?

liefs jootje

zit natuurlijk al bijna 4 weken thuis maar officeel gaat zaterdag mijn verlof ook in.. lekker hoor!! geniet echt van de rust. geen gejakker of idee moet werken.. super! geniet ervan zou kzeggen!

Heerlijk voor je joh dat je verlof ingaat ! Veel succes en plezier op je laatste dagje ;) Zal vast een gek idee zijn ;) opeens geen werkverplichtingen meer :)
zelf werk ik (helaas) niet... dus tja ik had al meer dan 9 maanden verlof haha

anders zou dit denk ik mijn eerste week zijn geweest want ben nu ruim 36 weken !

Meid geniet van je vrije tijd !!!!

Huh ik snap t niet. Jij gaat nu met verlof en eind juli moet je weer beginnen? Heb jij meer dan 16 weken dan? Of vakantie eraan geplakt?
Ik moet nog 1 week en moet half juni weer beginnen.

Morgen alweer bijna 2 weken met verlof. Echt heerlijk! Alles is zo goed als klaar, dus de komende weken hoef ik alleen nog maar uit te rusten en me mentaal voor te bereiden op de kleine haha... oh nee, heb nog onze bruiloft te organiseren, waar haal ik in hemelsnaam een leuke outfit voor de kleine?!

Ben morgen vrij en dan heb ik zaterdag m'n laatste werkdag. Ben er ook indd aantoe zeg, als ik gewerkt heb kan ik savonds ook niks meer. Vandaag ookal een dagje vrij en vind het heerlijk.

Ik begin in augustus ook pas weer met werken, lekker extra vakantie eraan geplakt.

Laat het mooie weer maar komen ;-)

Ik heb sinds gisteren verlof en wat ben ik lui en wat geniet ik!! Ik geef me ook echt even helemaal over, slaap veel en doe weinig. Merk dat ik het ook echt even nodig heb.
Dames, sterkte met de laatste uurtjes en breekt een heerlijke tijd aan!

Terug
Bovenaan