heb ik alvast in huis gehaald

Hallo Dames

Ik moet zeggen dat er niet veel is wat ik
mis wat we niet mogen hebben omdat we
zwanger zijn maar energie drankje is wel
iets wat ik mis en dat heb ik alvast in
huis gehaald
mijn man dronk laatst een blikje in de
auto toen ik het rook dacht ik ow nog ff
en dan mag ik het weer hebben het is niet
zo dat ik er verslaafd aan ben maar af en
toe zo een blikje vind zo lekker vooral die
van kruidvat die vind ik het lekkerst
en wat is het 1ste wat jullie gaan eten of
drinken als jullie bevallen zijn

Een heerlijk roseetje! Tenminste, zodra het kan ivm mogelijke borstvoeding.

En verder pizza pepperoni, carpaccio, biefstuk en gerookte zalm! Jammie, jammie!!!

Heey, ik MOET hier ff op reageren ;)
Ik ben van het maartforum en vind het leuk om af en toe andere clubs te lezen en kwam deze topic tegen....
Ik heb de hele zwangerschap GESCHREEUWD dat ik als ik bevallen was éérst een broodje filet american en een rosebiertje wilde hebben! Nou, ik was bevallen, komt mijn moeder, de schat, met een broodje filet american en een rosebiertje op het ziekenhuis......Ik wilde niet en de dag erna ook niet en de dag daarna ook niet en toen ook niet, haha! Pas na 3 weken (!!!) heb ik mn broodje filet american gegeten en pas na 8 weken mn rosebiertje :) LOL toch???

Succes met jullie welbekende 'laatste loodjes' en veel plezier (!) (ok en toch ook succes) met de bevalling!!!!

Liefs Kim, mama van Liam, nu 5,5 maand

ik wil als eerste carpacio en een flesje bier erg he.
ik heb er heel veel zin in,alleen denk ik dat zodra ik slokje bier op heb dat ik op mijn kop sta haha.
groetjes anouk

SUSHI!!!! en als ik uit eten ga dan gaat carpacio en een wijntje er ook wel weer in en een vers wit stokbroodje met filet american staat ook hoog op de lijst haha

Terug
Bovenaan