Heb ik dan echt mijn eisprong?! En NU?

<p>Beste Dames. Na een bijna lange maand met steeds de zelfde ovualtie testen heb ik volgends mij gister op 22/1 mijn eisprong gehad... (volgends mij)</p><p>Ik heb de test gedaan om 12:30 s middags. En ik en mijn man hebben die avond geklust.  Maak ik de meeste kans als ik vanavond weer klus? Of wat zijn nu de volgende stappen?</p><p>wel heb ik de hele dag al krampen en pijn in mijn onderbuik. Kan dit er mee te maken hebben? </p><p>Thanks Girls! </p><p></p>
 
hoi! 
na je eisprong ben je 24u vruchtbaar. dus vanavond zou niet hoeven.
sperma is zo'n 3 tot 5 dagen in leven in de baarmoeder.
je kunt het beste om de dag klussen in de week van je eisprong. dan weet je zeker dat je sowieso 2x kans hebt.
voor de zaadkwaliteit is het ook beter niet elke dag te klussen. 
en hoe goed je het ook bij houdt vergeet niet dat als je op precies het juiste moment klust de kans 20% is dat het dan ook lukt. 
probeer dus vooral te genieten!! en succes☺
 
Ik had ook rond die tijd een positie ovulatie test, savonds geklust en ook die onwijze krampen.
S nachts verdwenen me krampen spontaan (was mn ei dus gesprongen)
En zwanger! 
 
Die krampen heb ik elke maand van mijn eisprong. Duurt 3 dagen bij mij. Eerst dacht ik; zou dat niet mijn eisprong zijn? Aantal keren getest als ik die pijn had en elke keer positieve test.  Ik hoef dus geen ovulatietesten te gebruiken! Over die krampen hoef je je dus geen zorgen te maken. Ineens is die pijn weg, dan weet je dat je ei gesprongen is?
 
Terug
Bovenaan