heb ik dat??? ;) :) ( beetje smerig verhaal)

hoi meiden!!

ten eerste...wat fijn dat iedereen incl ikzelf tot nu goede echo's hebben gehad!!

en dan nu..haha

buiten bloedingen om..heb ik eigenlijk geen last van kwaaltjes gehad...de 1e 3mnd...

ja ok...zere borsten/ongesteldachtige krampen/ stemming wisselingen en lichte moeheid wel..maar de rest was alles prima..

wat gebeurd vanmorgen???eet ik een broodje ei...moet ik spontaan overgeven??????????huh????? ook nog eens de 1e keer sinds mijn 16e ofzo( nu 28) ..heeel raar..ondanks dat mijn 3 maanden voorbij zijn..komt mijn vriend ff naar wc zegt ie...hahah leuk he..zwanger zijn :p ach schat..je moet t zo zien..t is allemaal voor onze kleine...(de eikel..hahahah)

maargoed...daarna nergens meer last van gehad..tenminste...tot nu toe nog ff niks gegeten...maar ben niet misselijk of uberhaupt vooraf misselijk geweest...hopelijk draaien de rollen zich bij mij niet om...hihi...eerste 3mnd goed...2e 3 mnd slecht...hahaha..

we zullen t zien..maar k denk..dat t gewoon kwam omdat mijn broodje ei niet goed viel..hihihi

meiden..fijne pinkster..

kus hilmar

Hoi hoi, ik ben nu ong 9 weken zwanger en dacht dat ik geen last van kwaaltjes had... Tot afgelopen week: misselijk en overgeven is op het moment mijn grootste tijdsverdrijf, ha ha.

Ik hoop voor je dat het aan het broodje ei ligt en de komende maanden ook sopele mogen verlopen!

Liefs

Klinkt inderdaad alsof het door het broodje ei komt. Ik had van de week een mini vliegje die in mijn keel kwam. Mijn eten, heerlijk aardbeien, kwamen er gelijk uit. Was nog net op tijd bij de wasbak. Mijn misselijkheid was weg, maar komt sinds een paar dagen weer terug. Zal wel schommelen, die hormonen.

hey meis

het zal idd door broodje ei zijn gekomen! ik moet soms zomaar spontaan tijdens het avondeten overgeven en dan voel ik me ook totaal niet misselijk. het komt gewoon uit het niets hihi. kan daarna ook gewoon weer verder eten:p mn vriend begrijpt daar totaal niets van hihihi

xxx

Ik heb het ook, moest afgelopen zaterdag in de auto overgeven. Ik ben wel heel misselijk geweest de eerste maanden maar niet overgeven. Het luchte wel op, want de misselijkheid was direct verdwenen!

Terug
Bovenaan