heb ik dat!!!???

ongeduldig en nieuwsgierig als ik ben...toch maar een cb test gehaald..ben welliswaar nog maar 1 dag overtijd,maar ja..
doet ie het niet!!!!!niks,nada noppes,ook geen controlestreepje.grrrrrr had ik er nou maar twee gehaald! tja dat wordt echt nog een paar dagen wachten dan,heb nog twee Romed testen liggen,maar ben bang dat die zelfs weinig hcg niet aangeven..
heb ik dat??
 
dat is echt waardeloos wat reg wat een zenuwen voor niets! 1 dag te laat dan moet het aantoonbaar zijn via elke zwangerschapstest toch gewoon die andere doen en als die niets aangeeft over een paar dagen een CB.
Gr
Lies
 
Jeetje Petra, da's ook wat! Ik zou gewoon morgenochtend nog een Romed-test doen en als die nega is, over 3 dgn weer testen... Maar wel zenuwslopend hoor!!

Veel succes!!
 
Hoi Petra,
Ik zou echt nu meteen de romed test gaan doen hoor. Met je cb test is er iets niet goed gegaan want je zegt net dat ook het controlestreepje er niet was. Al ben je niet zwanger, het controlestreepje moet er zijn anders is het echt niet goed gegaan.

DOE DE ROMED TEST!!!!!!!!

Liefs, Ank

Wel laten weten hoor!!
 
Ik vertrouw die Romed testen niet. Had zelf een keer een heel licht positief streepje op zo'n test, maar negatief met CB. Twee dagen later werd ik ongesteld.
 
Terug
Bovenaan