Heb ik dat!?!

A

Anoniem

Guest
Heb ik dat, is morgen mijn NOD, verteld mijn collega vandaag dat ze al 10,5 week zwanger is. Ik liet gelijk alles uit mijn handen vallen. Zullen mijn bazen leuk vinden. Want misschien ben ik het ook, dan ben ik 4 weken. Leuk, kunnen we bijna tegelijk met zwangerschapsverlof. Maar nog niet te veel ervan uit gaan, dan kan het altijd meevallen. Ben benieuwd. Wel zijn mijn zenuwen wat minder en heb ik zo iets van, deze maand niet, dan verder klussen. Is ook leuk. Maar hoop het natuurlijk wel.

He patricia,

Hoop voor je dat die rode duivels morgen weg blijven, spannend he ?

Ben zelf erg benieuwd hoe mijn baas zou reageren als ik zwanger ben, Denk dat hij behoorlijk baalt is niet echt handig als ik weg val, maar goed daar ziet ik natuurlijk niet mee
Groetjes

Zo dacht ik dus ook, vooral nu ik niet de enige zou zijn als het echt raak is. Maar aan de andere kant, je moet wel aan jezelf denken, want op een gegeven moment ga je met pensioen en dan kijken ze ook niet meer naar je om, toch? En het is onze eigen toekomst. Lijkt me echt geweldig om zo'n klein kindje in mijn handen te hebben, dat van mezelf is. Hmmmmmmm. Verlang er nou al naar. Ben wel minder zenuwachtig als gisteren. Ga als ongi wegblijft, vrijdag test doen. En als er dan negatief op staat en ongi blijft weg, dinsdag weer. Heb ze al in de kast liggen. Hoop het zo.

Knap van je dat je niet zo zenuwachtig bent , kan er ook wel naar uitkijken hoor als ik zo'n kleintje in mijn armen kan sluiten geweldig toch.
En heb jij dat niet als je in een winkel loopt met allemaal baby spulletjes dat het dan helemaal begint te kriebelen .
Allemaal zo schattig .
Als ik morgen tijd heb informeer ik nog ff naar je

Ja, dat heb ik ook. Maar dat heb ik al als ik reklamefoldertjes zie of reklame op televisie. Heb trouwens normaal ruim 1 tot 1,5 week van tevoren gevoelige borsten. En nu eigenlijk pas vanaf maandag. Mijn borsten zijn gevoelig en mijn tepels jeuken, is dat een teken van zwanger zijn?

Gevoelige borsten zou best een teken van zwanger kunnen zijn, ik weet het niet, ik heb hier geen last van.Voel me vandaag wel en beetje misselijk maar ja zit misschien ook wel tussen mijn oren of er zit een griepje aan te komen .
We merken het wel wat voor betekenis dit heeft

Terug
Bovenaan