heb ik dat??!!

Hallo lieve meiden,

Vandaag dus de dag van de samenlevingstest. Vanmorgen al vroeg de wekker gezet en toen braaf "ons ding gedaan" (wordt er niet echt leuker op zo op comando, maar we weten waar we het voor doen)
Bij de gyn. volgde echter weer een teleustelling want mijn slijm was zo dun dat ze er niets van af kon nemen om de test te doen. Ik wist helemaal niet dat dit kon gebeuren, maar dat blijkt dus van wel.
Toen heeft ze maar een echo gemaakt waarop te zien was dat mijn ei nu groot genoeg is om te springen (19-20mm) dus dat is dan weer goed nieuws. Ook mijn baarmoederslijm was ietsje dikker, nu 6,5mm maar dus te dun om er iets af te kunnen halen.

Woensdag moet ik weer terug en dan doen we de test opnieuw. De gyn. zegd dat ik nog steeds in   mijn vruchtbare periode ben en we het nu dus ook op het goede moment gedaan hebbem Volgens haar wil dun slijm niet zeggen dat ik niet zwanger kan raken.

het is en blijft dus spannend. Voor de zekerheid doen we het vanavond ook nog maar even, je weet maar nooit. En morgen avond moet het in ieder geval weer voor de test van woensdag (zo blijven we wel in vorm, ik hoef niet eens naar de sportschool, haha)

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!
Hoe is het verder met de resr? Sjanneke heb je je eieren al wakker gekregen? anders moet je het eens proberen met een klop-boor, hihi.
En Mick, heerlijk aan het genieten van de daagjes uitwaaien.
En cybthia nog niet gek van het wachten....
Ik weet het, ik vergeet er nu vast een heleboel, maar echt, ik denk aan jullie allemaal!!

Knuffel van kreeftje

Heee kreeftje,

Nou heb jij dat weer?

Maar ja er is nog hoop moet je maar denken, misschien dat het nog lukt deze maand.

Is het wel goed om het morgen nog te doen? Als je woensdag weer voor een samenleving moet?
Dit omdat het zaad dan misschien weer wat zwak is. Maar ja zal je wel van de dokter hebben gehoord.........of je het wel of niet moet doen dan.

Ik word inderdaad helemaal gek van het wachten, maar waar wacht ik precies op? Ik denk helaas gewoon op mijn ongi, dat ik morgen ergens toch ongesteld word. Zo voelt het namelijk, ik heb geen gespannen borsten meer en ik heb zo'n pratterig gevoel net als dat ik ongesteld word dus.

Denk op naar poging 3, maar ja zolang er nog niets is is er nog een klein beetje hoop he!

Je hoort het wel van me, en jij .......................geniet maar van het klussen, als het nu toch eenmaal moet. En ik zal voor je duimen voor een positief resultaat.

Liefs,

Cynthia

Hoi,

Een jaar geleden zijn we overgestapt van het ene naar het andere ziekenhuis. Omdat alle onderzoeken daardoor over moesten hebben ze me 3 x  in 1 week terug  laten komen voor een samenlevingstest. (ma wo vrij)(was steeds niet goed)
Ik had de prognose dat op de natuurlijke manier zwanger worden niet ging lukken maar wat denk je? ZWANGER door de timing van de samenlevingstesten en dat terwijl mijn man slecht zaad heeft en ik vijandig slijm!

Ik dacht misschien heb je iets aan dit succesverhaaltje!

lfs inge

Terug
Bovenaan