Heb ik dat?

Sjonge ik dacht dat je met zwangerschap juist moest letten op een hoge bloeddruk.

Maar na gister bijna onderuit te zijn gegaan met helemaal beroerd voelen, niet kunnen bewegen, oren die het niet meer deden en wazig/zwart zien en voelen alsof je flauw valt (gelukkig dat net niet) en zweten als een otter... blijk ik dus een te lage bloeddruk te hebben!

Nu heb ik dat altijd al wel gehad hoor, wat lichte duizelingen met snel opstaan enzo. Nu was dit schijnbaar een plotselinge bloeddrukverlaging maar echt geen pretje. En het vervelendste: volgens de verloskundige ook weinig aan te doen... alleen goed op je zout letten, lekker veel zout. Al helpt dat vandaag nog niet zo erg als ik eerlijk ben.

Zijn er misschien meer zwangere die hier last van hebben/hadden en tips hebben? Of die weten of dit nu vaker gaat gebeuren? Voelde me vandaag nog zo draaierig... zit ook wel een beetje tegen een griepje aan geloof ik... En veel misselijker dan eerst.

Hoi AGdJ

Hier hetzelfde verhaal... ik heb ook een veel te lage bloeddruk... heb geregeld het gevoel dat ik tegen de vlakte ga...
Ik heb ten allen tijde iets te eten bij me als ik weg ga.... Wat ik je als advies mee kan geven is neem altijd TUCkoekjes mee....
Daar zit lekker wat zout in, als je het gevoel krijgt tegen de vlakte te gaan even een TUCkoekje naar binnen en je zoutgehalte krijgt een boost! Je kunt ze tegenwoordig in kleinverpakking krijgen, erg handig!
Sterkte ermee...

Groeten Cardi82 (augustus mama)

Terug
Bovenaan