heb ik een 'raar' kindje?

Tyche heeft sinds ongeveer een week dat ze kauw bewegingen maakt met haar mondje en ook doet ze heel raar met haar tong. In en uit haar mond langs haar kin af. En zo wel tien minuten lang op redelijke snelheid. Waarom doet ze dit? Ik vind het echt maf en het ziet er eerlijk gezegd ook best dom uit... wat is het?

Groetjes Kirsten

Zij dit niet een soort van smak geluidjes die ze dan maakt. Dat kan dan aangeven dat ze toe is aan wat vaster voedsel geloof ik.. Ik zou gewoon even het cb bellen of de dokter.

Gr Claudia

Tess doet dit ook alleen gaat ze niet met haar tong langs haar kin. Ze doet dit al een paar weken.
Ik zou ook niet weten waarom ze dit doet, het staat inderdaad wel een beetje raar.

Sandra mv Nick en Tess

Lotte doet ook af en toe een beetje gek, ze schud heel hard nee en zegt er dan ook wat bij op haar manier, ook maakt ze van die gekke kauw bewegingen, alleen krijgt ze ook al fruit en groente, maar als ik die geef wil ze het eigenlijk niet.
Heeft ze het geproeft dan weer wel. En wat ze ook doet is met haar kont omhoog als ze op haar rug ligt. Ziet er ook een beetje vreemd uit als jullie begrijpen wat ik bedoel??!!

Groetjes,

Lilian mv Lotte 25 weken

Hier ook hoor! Mijn dochtertje (5,5 maand) zit steeds met haar tong te spelen en net te doen of ze aan het kauwen is. Ik denk dat het weer een ontdekkingsfase is . Ik vind het net zo'n koe-tje dat aan het herkauwen is..hihihi, een beetje malle eppie. Ik geef nog geen bijvoeding (volledige BV) daar wacht ik nog mee tot ze echt 6 maanden is.

grtjs
Maria

Gelukkig ik ben niet de enige. En Lilian ik snap wat je bedoelt met kont omhoog. Een beetje een bruggetje maken zeg maar. Doet Tyche ook. Ik ga vanmiddag even langs het cb, vragen of ze al vaste voeding mag.

Groetjes Kirsten

Hoi Kirsten, jij hebt echt een raar kind, zou er even naar laten kijken hoor.
Linde doet zoiets nooit!!!!!!!!! HAHAHAHAHA.
Ik denk dat alle kleintjes wel rare dingen doen, Linde is ook erg met haar mondje bezig, maakt bij voorkeur gezellige smak geluidjes, best grappig.
Maar ik kan me voorstellen dat het er erg raar uitziet als jou meisjes haar kinnetje aflebberd. Maar ja wat doe je eraan??? Zal wel weer een fase zijn of ze vindt het zo leuk dat ze het blijft doen, je weet maar nooit!!!!

groetjes Danielle.

Met d'r kont omhoog doet ze heel snel achter elkaar. Het is wel grappig en met haar mond ook, dan lijkt het net een oud omatje zonder gebit.
Het zal inderdaad een fase zijn, maar ben toch benieuwd.

Groetjes,

Lilian

Terug
Bovenaan