Heb ik een innestelingsbloeding..? Hoe lang duurde die van jou?

<p>Dag allemaal,</p><p>*Waarschuwing: bevat TMI*</p><p>Vandaag zit ik op dag 22 van mijn cyclus, die meestal 29/30 dagen telt. Op dag 15 denk ik een ovulatie te hebben gehad. Nu merkte ik zondagavond wat lichtroze op t wcpapier (TMI ik weet het). Ik meteen helemaal hoopvol, wie weet is het dan toch écht raak deze maand?! (Ronde 8) </p><p>Gister en vandaag heb ik weer een aantal keer wat lichtroze/lichtbruin bij het afvegen. Duurt dit niet veel te lang voor een innestelingsbloeding? Ik lees voornamelijk dat het bij een innesteling 'een paar druppels bloed' zouden zijn.</p><p>Voor wie al eerder zwanger is geweest, hebben jullie een innestelingsbloeding gehad? En zo ja, hoe veel dagen (of uren?) duurde dit bij jou? </p><p>- F</p>

Volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik geen innestelingsbloeding gehad. Vorige ronde wel bruine afscheiding, maar helaas geen (geslaagde) innesteling. Hopelijk voor jou binnenkort een positieve test! Succes!

Hier zelfde maar dan erg laat, zondagavond 1 veeg, gisteren begin avond paar keer een veeg en vandaag weer 2 keer. Ben al 6 dagen over tijd, maar 2x negatief getest. Dus of ik heb een heel lange cyclus en late innesteling of een erg lichte menstruatie.
Zou dus ook graag weten of er meer zijn die dit hebben/herkennen.

Ik ben op dit moment 10 weken zwanger en had wel een innestelingsbloeding. Ik had 6 maart mijn eisprong en 11 maart had ik bij het afvegen om lichtroze/bruine afscheiding. Dit had ik de dag erna ook nog met afvegen en op 18 maart positief getest :) dus het kan zeker! Hopen dat het bij jou ook positief is!!

Bedankt voor jullie reacties!
@BenB: Ik duim ook voor jou!!
@Ninel: Hopelijk komen er ook geruststellende reacties voor jou. Misschien komende dagen nog een test doen? Veel succes!
@Kimmiea: Wat fijn om te lezen, dat geeft me weer goede moed. Dank je wel!

Dankje gebruiker, als het niet doorzet naar echte menstruatie dan ga ik komend weekend nog een keer testen.
Jij ook succes! Wat ik asn reacties lees kan het bij jou zomaar raak zijn ?

Ik heb ook 3 dagen roze/bruin bloed met afvegen gehad (niet hele dagen maar wel geregeld). Vond het zon rare ‘menstruatie’, Een week later toch maar getest en hartstikke zwanger (nu 20 weken). Ik duim voor je!

Ps ik heb ook 2 rondes wat bruin/roze bloed verloren tijdens mijn eisprong, maar omdat je zegt dat je die al hebt gehad ga ik er niet vanuit dat dat het is..

Terug
Bovenaan