Heb ik een innestelingsbloeding?

<p>Hi allen</p><p>Op 30/09 ben ik met de pil gestopt en sindsdien proberen we zwanger te worden. Ik kreeg geen ontrekkinsbloeding, maar de gyneacoloog stelde me gerust dat dit normaal is bij mijn pil (Zoely).</p><p>Omdat ik mijn cyclus wil kennen, ben ik vrij snel begonnen met de clearblue advanced ovulatietesten. Deze waren steeds negatief.</p><p>Op 20/10 kreeg ik een kleine bloeding van 1 dag ongeveer. De dag erna nog spotting (= laattijdige ontrekkingsbloeding?)</p><p>Op 28/10 werd de ovulatietest plots positef en zag ik een stilstaande smiley! (Ineens piekvruchtbaarheid, zonder hoge vruchtbaarheid ervoor). Die dag zelf en 2 dagen later hebben we goed geklust.</p><p>Nu vandaag, 2/11 kreeg ik een zeer lichte, waterige, bruine bloeding en voel ik krampen. Kan dit een innestelingsbloeding zijn?  Of is dit gewoon mijn menstruatie? Wat vrij kort lijkt na de ovulatie? Al kan mijn lichaam natuurlijk nog van slag zijn.</p>
 
Dit is wel erg kortdag… eisprong is meestal na 24-36 uur na een smiley. Ik denk niet dat het te maken heeft met een innesteling….
 
Klopt, 3 à 4 dagen lijkt me ook vrij vroeg.Al lijkt zo'n vroege menstruatie me nog vreemder?   
Kan dit mogelijks oud bloed zijn van de ovulatie? 
 
Terug
Bovenaan