Heb ik een kansje?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Ik heb lang niets van me laten horen, sorry. Maar ik probeerde er wat minder mee bezig te zijn. Maar ik heb een vraagje. Op dag 18 mijn ei sprong gehad, en 8 dagen later had ik donker bruine afscheiding. Wat ik met een mvb aan kon. En de dag erna had ik nergens meer last van. De dag erop had ik ook nog een klein beetje een donkerbruine afscheiding. En vandaag heb ik tot nu toe nergens last van. Ik heb niet ergens last van ofzo. Wel slaap ik onrustig, en ben ik wat misselijk als ik in bed leg. Maar dat heb ik wel vaker volgens mij. Mijn temp. is de laatse vier dagen wel hoog.Vandaag was die 37.2. Ik zit nu op dag 31. Dus ik ben erg benieuwd. Zondag is mijn uiterste nod. Vorige maand was mijn cuclus 25 dagen, en mijn langste cyclus is 34 dagen.
Dus ik hoop het dat ik zwanger zou mogen zijn. Want we zijn nu een jaar aan het proberen. En heb ook in dat jaar een mk achter de rug. En het klussen gaat ook niet echt spontaan meer.
Maar ik hoop natuurlijk alle geluk voor iedereen hier.
Prettig weekend.
Liefs Nance

Hoi Nance!

Fijn om weer eens wat van je te horen!
Het klinkt wel positief allemaal...wanneer ben je van plan te gaan testen?
Ik ga heel hard voor je duimen, want het is je zeer gegund!!!

Knuffel,

Ginger

Hoi Ginger,
Hoe gaat het met je? Voel je je al een beetje zwanger? Ik weet nog niet wanneer ik eventueel zou gaan testen. In het weekend is wel zo leuk. Want ik wil het eventueel 's morgens doen. En als ik het door de weeks doet, moet ik werken. En als ik dan teleurgesteld of blij ben, vind ik het wel zo lekker als ik thuis ben. Maar dit weekend ga ik nog niet testen.
Groetjes Nance

Hoi hoi.ik ben ook een jaartje bezig....dus weet wat het is helaas!

ik hoop het voor je succses he!!!

gr manuela

Terug
Bovenaan