heb ik een miskraam gehad of niet....

Hoi allemaal,

Misschien kunnen jullie me helpen. Heb ik een miskraam gehad of niet..
Vier maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter.
Een maand geleden werd ik ( dacht ik) voor het eerst weer ongesteld en begon met het slikken van de pil. ( daarvoor altijd gebruik gemaakt van condooms). Het vloeien was niet veel en het was ook snel weer over.
Twee weken later werd ik weer ongi....en dat was ik tot nu toe nog steeds. Gisteren kreeg ik veel kramp in mijn onderbuik en vanochtend was die zo erg dat deze uitstraalde naar mijn rug. Onder de douche verloor ik een stolsel zo groot als een ei en een kleinere stolsel....verder veel bloedverlies.

Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken. Was ik zwanger? Ik had nm wel een test gedaan omdat ik dezelfde klachten had als bij mijn zoontje( nu anderhalf) maar de test was zeer onduidelijk en ik ging er vanuit dat ik niet zwanger was door de voorbehoedsmiddelen die ik gebruikt heb.
Of zijn dit nog de naweeen van de bevalling van mijn dochter?
Ik begrijp het niet helemaal, misschien kunnen jullie me helpen.

Het stomme is wel dat ik me heel verdrietig voel, terwijl ik niks zeker weet.

Alvast bedankt!

Hanneke

ik heb geen flauw idee, maar misschien is het beter even de huisarts te bellen.
die kan je vast meer vertellen....

ik heb wel in augustus een miskraam gehad van een vruchtje van 10 weken (ik was 15 weken, maar het vruchtje was niet emer gegroeid) en toen had ik ook van die pijn die ik door voelde in mijn rug en benen....
dus wat je verhaal betreft zou het zo kunnen zijn.

maar goed ik ben geen dokter, dus zou het even aan iemand vragen die er voor geleerd heeft!

houd je ons op de hoogte?
liefs Carina

Bij mij is in nov een miskraam opgewekt ( ik was 12 weken en het vruchtje 9 weken) en had toen ook flinke krampen die net als bij mijn bevallingen naar mijn been trokken.
Zou je verloskundige bellen. Volgens mij heeft het niet meer met je bevalling te maken. Je kan zwanger zijn geweest want je bent vruchtbaar voordat je 1e menstruatie komt. Maar ik denk ook dat je 1e menstruatie na een bevalling heel anders kan zijn dan normaal.

Of mischien is er iets blijven zitten want mijn gyn zei na de miskraam dat als er maar een snippertje bleef zitten dat er met de volgende menstruatie uit zou komen.

Hoi Terra,

Het klinkt wel als een miskraam maar zeker weten doe ik het ook niet. Wat je zegt over zo'n groot stolsel dat is wel heel erg raar voor een gewone menstruatie he.  Ik zou toch nog maar even je vk of de huisarts bellen hoor meid.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan