Heb ik een miskraam gehad?

<p>Hoi iedereen,</p><p> </p><p>Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik weet sinds 23 mei dat we zwanger zijn, maar nu heb ik gister bij het vegen helder rood bloed verlies gehad. Met lichte buikkramp. Bij de vk geweest, maar deze kon niks vinden (was nog in de leer). Gister na het bezoek geen bloedingen meer gehad, maar nu sinds een half uurtje weer licht bruine afscheiding als ik afveeg. Wijst dit op een komende miskraam? En waar moet ik zoal op gaan letten? </p>

Lastig te zeggen,  zou om een echo vragen. Dat kan bevestiging geven. Zolang je geen flink bloed verlies met grote stolsols verliest hoeft het (nog) geen miskraam te zijn. Kan 2 kanten op gaan, ervaring met beide. 

Oke, ik wordt morgen gebeld door het echo centrum wanneer ik voor de echo kan komen omdat mijn vk dus niks kom vinden. Zowel inwendig als uitwendig. Maar inwendig had ik het idee dat ze niet 'diep' genoeg zat, maar wacht dan de echo af. 

Bij mijn miskraam van 5 weken had ik geen krampen, ik verloor echt stolsels en heb het vruchtje ook daadwerkelijk gezien. Dat laatste kun je ook missen.
Bij mijn 2de zwangerschap geen bloeding maar was het bij 11 weken overleden.
Ik ben nu 20 weken zwanger en rond 15 weken een bloeding gehad. Echo gehad en met kindje was niks aan de hand. Was een bloeduitstorting bij de baarmoederhals. 
Bloedingen hoeft niet altijd de duiden op een miskraam. Het is gewoon afwachten wat er gaat gebeuren, je hebt het zelf niet in de hand.
Sterkte!

Bij mijn miskraam van 5 weken had ik geen krampen, ik verloor echt stolsels en heb het vruchtje ook daadwerkelijk gezien. Dat laatste kun je ook missen.
Bij mijn 2de zwangerschap geen bloeding maar was het bij 11 weken overleden.
Ik ben nu 20 weken zwanger en rond 15 weken een bloeding gehad. Echo gehad en met kindje was niks aan de hand. Was een bloeduitstorting bij de baarmoederhals. 
Bloedingen hoeft niet altijd de duiden op een miskraam. Het is gewoon afwachten wat er gaat gebeuren, je hebt het zelf niet in de hand.
Sterkte!

Dankjewel, mijn vriend en ik hopen beide dat het gewoon een bloeding was, omdat ik wel een week al verstoppingen heb..

Heel lastig te zeggen vanaf hier natuurlijk.
Mijn vroege miskraam in december begon met een paar dagen bruinverlies wat later steeds helderder en rood werd. Dit heeft alles bij elkaar een week geduurd (1e kerstdag positieve test en nieuwjaarsdag het vruchtje verloren).
Ik heb weinig last gehad van krampen. Herkende het vooral aan het bloedverlies en op nieuwjaarsdag denk ik zeker te zijn dat ik het vruchtje heb gezien.
Inmiddels ruim 17w zwanger en twee keer heel licht bloedverlies gehad. Beide keren na de seks, omdat alles beter doorbloed is daar. Misschien dat dat bij jou ook zo is? Hield bij mij wel iedere keer op na 1x lichtroze wegvegen.
Sterkte!

Terug
Bovenaan