Heb ik een verzakking?

<p>Hallo dames</p><p>Ik ben bijna 6 wekem geleden bevallen van een gezonde dochter. </p><p>Ik ben nu weer ongesteld, en ik gebruik normaal altijd tampons..</p><p>Maar dit lukt niet meer.. </p><p>Ook voel ik iets van onder als ik nies of hoest. (Gelukkig geen incontinentie)</p><p> </p><p>Hebben jullie dit ook gehad? Word het nog beter, of zal ik een verzakking hebben..? </p><p> </p><p>Groetjes</p>

Dat zou een verzakking kunnen zijn, je zou het even kunnen laten checken bij je huisarts. Die kan je dan ook evt doorverwijzen naar een bekkenbodemfysio. Je bent er nu nog optijd bij dus grote kans dat het in ieder geval nog zal verbeteren maar dan moet je dus wel oefeningen gaan doen. 

Dat je iets voelt bij niesen en hoesten is niet vreemd. Je bekkenbodem vangt dat op en die is aardig verzwakt nu. Ik had dat ook en inmiddels is dat een stuk beter. Hoe het dit met die tampon durf ik niet te zeggen. Als je het niet vertrouwt zou ik even je huisarts bellen of eventueel met je verloskundige bespreken bij de nacontrole.

Terug
Bovenaan