Heb ik me te vroeg getest..?

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Ik heb een vraagje, ik had vorige week zondag en donderdag korte bloeding gehad, bruin en dik.

Nu heb ik dinsdag en woensdag vorige week seks gehad daar tussendoor dus normaal 12e van de maand ongi echt 4 dagen maar door bepaalde pillen ( doet ff niet toe was sorry)   is me cyclus veranderd.

NU heb ik me maandag en vandaag getest NET gewoon maar is dat te vroeg..?

Wanneer kan je het beste dan wel testen

Liefs

Ik snap je verhaal niet zo goed  

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Sorry ik snap je verhaal ook niet.
Mss kun je wat duidelijker zijn?

groetjes

o sorry meiden..!!

uhm n oiu ik heb vorige week seks gehad,.
Normaal moet ik 12e ongesteld worden maar deze maand weet ik niet, weet ook niet me eisprong want me cyclus is veranderd door bepaalde pillen.

Nu had ik me deze week dus al getest op zwangerschap.
Maar vroeg me af of het niet te vroeg was en heb bloedtest vandaag gedaan, hoe werkt dat..?
Kunnen ze dan al iets zien..?

Het lijkt me dat je de bloedtest bij de dokter hebt gedaan, hadden zij je dat niet kunnen uitleggen? Wat hebben ze gezegd dan?
En met de 12e, bedoel je de 12e van de maand? Want dan zou je nu een week overtijd zijn, of je bent al ongi geweest ivm die 2 bloedingen. Beetje onduidelijk omdat je ook pillen slikt, waardoor volgens jou je cyclus veranderd is. Ik denk dat wij daar geen antwoord op kunnen geven, en dat je beter de bloedtest kan afwachten.
Succes evengoed!

hey meid,

ja 12e bedoel ik van de maand ja.
Normaal gesproken is me ongesteldheid altijd 4 dagen en nu had ik op zondagOchetnd korte bloeding en donderdag een uurtje in ochtend.

Enne ja ik begrijp wel hoor dokter weet het ook niet, moet volgende week weer testen word zo moe van..

Terug
Bovenaan