Heb ik mezelf daar zo druk over gemaakt?

Hallo dames,

Vanmorgen om 8 uur moest ik op het verloskundigcentrum zijn voor de versie (draai poging) van ons eigenwijze meisje.
Nou echt heb ik mezelf daar zo druk over gemaakt. Had een voordeel ons meisje lag dwars in mijn buik en het schijnt dat met een draaipoging dat het vervelendste punt is daar hoefde ik dus niet overheen want ze lag al zo. Een keer of 5 sjorren en porren en ze lag keurig met haar hoofdje naar beneden toe.
Nu wel zoveel mogelijk in kleermakerszit zitten om te hopen dat ze wat dieper in mijn bekken zakt zodat ze blijft liggen.
Heb wel iets last van krampen nu en last van mijn rug maar dat hoort erbij.
Kortom ik zou het zo weer doen, laat je dus als je een versie moet laten uitvoeren niet bang maken door alle horror verhalen die te lezen zijn. Tja het is gevoelig, dat klopt maar het valt echt reuze mee.
Tenminste dat vind ik!

liefs

gelukkig dat het is meegevallen..Bij de een is het weer anders dan de andere.. Zelfde als de bevalling de een heeft een horror bevalling de ander is binnen 2 uur klaar... fijn dat ze nu goed ligt.. Indalen maar!!!

Overigens bedoel ik niet de verhalen die ik van jullie gehoord heb meiden, meer de verhalen die online via google te vinden zijn. Over navelstreng die om de nek is komen te zitten, doodgeboorte, bont en blauw zijn enz.Vond jullie feedback erg prettig!

heyhey

wat fijn dat het jou zo erg is meegevallen!
ik vond het wel echt een hel hoor ( die van mij lag echt in volledige stuit) en idd, 3 weken later bij de geboorte kwamen we erachter dat de navelstreng 2 keer om haar nekje zat, waardoor dat van binnen uit los is geknipt.
ook was ik echt wel bont en blauw van al dat duwen en trekken. mn ribben deden heel erg veel pijn (daar lag het hoofdje) en had 2 blauwe plekken aan de zijkant van mn buik door het duwen.
maar die blauwe plekken voelde ik niet hoor, zag ze alleen maar en waren een paar dagen later weer weg.

of die navelstreng om haar nek is gaan zitten vanwege de draaipoging weet ik niet en daar zal ik (gelukkig) nooit achter komen ook. weet alleen dat het zo was.
ook ik heb idd toen die verhalen zitten lezen op t internet omdat ik de risico's wilde weten.
ik had nl ook nog de keuze gehad om een stuitbevalling te doen maar daar zaten nog veel meer risico's aan, vandaar dat ik toen voor de draaipoging koos ( ks was echt uitgesloten voor mij zolang ik een keuze had)

hey meid, ik hoop dat ze nu goed blijft liggen!
spreek haar maar even heel goed aan hahaha

liefs, do

Terug
Bovenaan