Heb ik mijn kindje gevoeld???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ben vandaag precies 15 weken zwanger van mijn eerste kindje en nou voelde ik toch zoiets vreemd in mijn onderbuik!!! Ik voelde een soort kriebeltje alsof er iemand met 2 vingers tikte aan de binnenkant van mijn buik!! Ik dacht zelf dat het de baby was, maar kan dit wel??? Ik hoor namelijk dat je het pas veel later kan voelen. Mischien heb ik het me verbeeld, maar ik weet het toch bijna zeker. Zou het kunnen, wie heeft dit ook gehad??

Groetjes Nathalie

Ja hoor meis, dat kan heel goed.
De een voelt het vroeg en de ander laat. Het heeft ook te maken met hoe je placenta ligt en of je een dikke buikwand hebt of niet.

Geniet er maar lekker van hoor.

Hai,

Ja hoor je kan het gevoeld hebben. Ik heb het zelf ook met 16.5 week
gevoeld. eerst dacht ik ja hoor maar ik moest die avond naar de
pedicure en hij (het is ook een jongetje geworden) bleef schoppen.
Machtig gevoel he? Echt super.

Ik deed s-avonds voor dat ik ging slapen altijd een klodder dagcreme op
mijn buik en smeerde hem in en dan heel ontspannen blijven liggen en
dan begon   hij gelijk weer te bewegen en schoppen.

Succes en geniet ervan. Het is zo mooi.

Groetjes Wendy

Bedankt voor jullie reacties, hoop wel echt dat het mijn kindje is hoor!! Maar het is al 5 dagen geleden dat ik het heb gevoeld, en daarna niet of bijna niet meer! Is dit niet vreemd dan???

Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie,

Nog zo'n late (of moet ik zeggen vroege) zwangere op deze avond, ik dacht echt dat ik de enige nog wakkere op het forum zou zijn, nou ja gezellig!!

Nee hoor, het is helemaal niet vreemd dat je nu je kindje even niet voelt, je moet je indenken dat het nog een heel klein minimensje is dat alle energie nodig heeft om te groeien, het kan dus best zo zijn dat je het de ene keer vaker voelt dan de andere keer. Vanaf week 26 behoor je het elke dag te voelen, dus je hebt nog even te gaan! Tot die tijd, geniet maar lekker van elk trapje, voor je het weet beweegt je hele buik op en neer(zoals bij mij nu!!)

groetjes Odette( 23+6)

Terug
Bovenaan