Heb ik mijn lh-piek gehad?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Wij bezig met ronde 3 en hebben deze maand voor het eerst geprobeerd met ovulatietesten. Ik snap alleen zelf mijn eigen resultaten nog niet helemaal. Misschien kan iemand van jullie mij helpen?</p><p>Goed, 10 december begon mijn menstratie, dus de eerste dag van mijn cyclus. De afgelopen 2 maanden had ik een cyclus van 26 en 28 dagen. Met apps krijg ik dan ongeveer te zien wanneer mijn eisprong zou zijn. Dit zou dan rond de 23ste zijn. Daarom vanaf woensdag begonnen met de ovulatietesten, deze was negatief, donderdag naar mijn idee een positieve (niet geheel overtuigd) en de dagen daarna allemaal negatief. Wat denken jullie? Moet ik nog langer door gaan met testen of heb ik mijn piek toch gehad op donderdag?</p><p>Ps heb er wel een foto van maar lukt me niet om erbij te doen</p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik denk dat je je piek wel gehad hebt.. meestal kun je het wel op zien lopen maar als je van een redelijk streepje naar helemaal niks gaat, heb je de piek gehad.
Ik had nl nooit een knaller van een ovulatietest maar de dag na eisprong was t wel meteen helemaal weg het streepje

Ik had twee dagen een streep afgelopen maand... Maar waar test je mee 

Heb van die kruidvat testen gehad en daar had ik ook steeds streepjes die niks waren, afgelopen maand sensitest en nu duidelijker resultaat 

Ik heb die van sensitest gebruikt. Uiteindelijk na een hoop onzekerheid bij mezelf contact opgenomen met sensitest en zij zeggen dat ik echt mijn piek heb gehad op donderdag 18 dec. Ik wacht nu op mijn nod. Zal as vrijdag of zaterdag moeten zijn dan denk ik.. 

Je zou volgens mij al kunnen testen als je 18 januari je eisprong gehad hebt zou je +- 14 dagen later je NOD toch moeten hebben? 

Terug
Bovenaan