Heb ik nou een miskraam gehad of?

Hallo iedereen, ik zit met een probleeem,ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest en dacht ik dat ik laat was,heb ik een zwangerschaps test gedaan daarop gaf aan datik zwanger was,en ik geloofde mijn ogen niet toen dacht ik laat ik eens nog een x proberen toen gaf aan dat ik zwanger bleek te zijn,maar masscien een kleine week later kreeg ik bloedingen en erge buikpijn. messcien een week lang,nu verlies ik nog een beetje bloed.Maar dat is alweer weer een week later ben ik nog steeds zwanger of was dat een miskraam.Ik wil graag weten wat dat was,kunt u mij vertellen want ik ben nog niet langs mijn huisarts geweest of verloskundigen.
En als ik nog zwanger ben hoe kan ik weten hoever ik al ben.
Alvast bedankt.

Tamea,

Aan je verhaal te lezen heb je idd een miskraam gehad. Ik zou voor de zekerheid even langsgaan bij je huisarts. Zij kan je doorverwijzen naar een gynaecoloog die via een echo kan zien of alles oke is daarbinnen. Het kan ook zo zijn dat je bijv. een vruchtje van een tweeling bent verloren en je dus nog zwanger bent.

Heel veel sterkte!

Groetjes Sandra

Dank je wel voor je reactie,maar ikhad gisteren een test gedaan daar stond op dat ik steeds zwanger ben.Ik ben wel 20 jaar.En ik volg je advies op en ga afspraak maken bij de huisarst.

Dank je wel Sandra
vraagje: kan daarop staan dat je zwanger bent terwijl ja dat eigenlijk niet bent.
Ik hoop van niet ben er nog niet klaar voor.Maar mijn vriend wel hij wilt het echt wel. Bedankt

Hoi Tamea,

Die test kan dat idd nog steeds zeggen. Die test meet je hcg hormonen, die zijn nog in je lichaam aanwezig na een miskraam. Zelf heb ik net een miskraam gehad en de hormonen zijn ook bij mij nog aanwezig, die moeten langzaam afnemen.
In ieder geval hoop ik dat je geen miskraam hebt gehad. Dat is echt niet prttig kan ik je vertellen!!! En als je zwanger bent heb je nog een aantal maanden om er klaar voor te raken hoor!!! Het moedergevoel komt vanzelf.

Sterkte en ik hoor van je!! evt. kun je me msnnen of mailen. Sannie46@hotmail.com

Groetjes en sterkte

Hoi Tamea,
Ik was benieuwd of je al nieuws hebt. Het is inmiddels 10 dagen geleden dat je in je berichtje schreef dat je naar de huisarts zou gaan. Hoe is het nu met je?
Greotjes,
Sonja

Terug
Bovenaan