Heb ik nu de twijfelachtige eer..?

...om de eerste te zijn die de striemen op haar buik heeft gespot? Het zijn er 2. Links van mn navel, horizontaal. Mijn man heeft bevestigd, boehoe :(

Één voordeel, ik leef niet weken, maanden in de ijdele hoop dat het me bespaard blijft om vervolgens vlak voor de bevalling alsnog open te barsten. Bij wijze van. Nu weet ik in ieder geval dat ik m'n zebrastreepjes kan gaan tellen.

Vind het vooral niet leuk omdat m'n buik was mooi streeploos. M'n kuiten, bovenbenen en zijen sinds de puberteit al niet meer. Aanleg he? Bah. En dat terwijl ik echt niet hard groei.

Gelukkig kan ik de dagen dat ik in bikini loop op één hand tellen per jaar en zijn er ook wel leuke badpakken te koop. Alleen jammer van m'n favoriete Protest bikini's van nog geen jaar oud.

Nog meer dames die streepjes hebben gesignaleerd?

Liefs!

Oef das vroeg!

Heb Enorme striae van mn vorige zwangerschap, vind t afschuwelijk! Had zooon enorme buik dat t vel ook echt los zit. Maar goed als onze kinderwens vervuld is wil ik ècht weer aan mn lijf gaan werken en wil ik tzt mn oude lijf weer terug. En als ik de staatsloterij win ga ik een 'mommy tuck' laten doen haha!

Ik lijk helaas een zebra op mijn buik. Een cadeautje van mijn eerste zwangerschap. Dat dametje groeide ineens erg snel en dat kon mijn buikje niet aan. Ik verwacht nu geen nieuwe strepen meer, er is geen plek meer voor, ha, ha. Weet nog wel dat het erg veel pijn deed en dat speciale crème smeren niet hielp. De verloskundige zei toen ook, je bent jong ( eerder kans op) aanleg en de snelle groei. Je doet er helaas niets tegen behalve je huid lekker soepel houden om zo min mogelijk te krijgen. Maar ik maak me al lang niet meer druk er om. Ik hoop dat het bij die twee blijft bij jou. Later trekt het nog behoorlijk bij en valt het minder op.

Hier ook een zebra. Van de eerste zwangerschap nog ook. En er zijn al nieuwe strepen gespot. Heb er ook echt wel aanleg voor, Maja..... Shit happens he! Zo zie je wel dat er wat flinke in die buik heeft gezeten hahaha.

Mooi is het niet, maar wat doe je eraan? Goed smeren zeggen ze, nou dat helpt geen bal hoor hier! Toen niet en nu ook niet!

Liefs

Ik ben er bij elke zwangerschap bang voor maar ben tot nu toe redelijk bespaard gebleven,
Ik heb het wel erg op mijn boven benen gekregen van mijn vorige zwangerschap geloof ik.
Ik heb op mijn buik alleen kleine strepen om mijn navel heen. Ik zeg altijd dat ik een zonnetje om mijn navel heb. Ik vind het ook nog wel grappig daar. Verder hoop ik ze niet te krijgen. We zullen het gaan zien de komende maanden.

hey meid

ik heb er helaas ook al last van, op de zijkanten van mn buik, en op mijn bovenbenen, maar dat had ik al vanaf de pubertijd gelukkig zijn die helemaal wit geworden dus ik weet hoe het eruit komt te zien, maarja mooi is anders natuurlijk. enne smeren? wat een grap dat is vast een man die dat bedacht heeft ;)

xxx

Nou meid je bent idd niet de enige!! Ik had idd de week voor de bevalling van de oudste in een keer 2 streepjes op mijn buik!! Bij de tweede zijn het er een paar meer geworden, meer aan de zijkant wel. en nu heb ik het gevoel dat het alweer iets meer zijn!! ggrrr Maar goed je kunt niet meer doen dan je erbij neerleggen want ook ik heb nog niemand gevonden die ze voor me wegtoverd!!

eN SMEREN????? Nou ik heb nog nooit gesmeerd en aan het einde begonnen ze idd te komen. Nu ben ik gelijk gaan smeren, had toevallig ergens iets kado gekregen en het begint nu al erger te worden!!!!

sterkte ermee..

liefs

Terug
Bovenaan