heb ik weer, kentekenplaten gejat!!!

Nou, nou zeg, heb vandaag het kinderfeestje van Bas gehad, wat overigens heel leuk was, hebben gegeten, en hubby wilt de auto binnen zetten, kentekenplaten gejat, van voor en achter. Kunnen mensen nou nooit eens van andermans spullen afblijven. Door zo'n geintje zit ik wel weer 'n paar dagen zonder auto. was net echt woest. Het is op onze eigen parkeerplaats gebeurd, dus zo zie je maar weer. Sorry, hoor, wilde het gewoon even kwijt. groetjes Wendy

oh ow heb je wel gelijk de politie gebeld je weet nooit wat ze  er mee  gaan doen
voor je het weet gaan ze het voor een roof gebruiken of wat dan ook
misschien wel overdreefe maar je weet het maar nooit ze doen het niet voor niets <<BR>

gr stephanie en timothy

Sjongejonge wat flauw he?
Kan ik me nou zo pissig om maken, om ziets lulligs! Ik denk dan, jat dan gewoon mijn radio, daar heb je ook nog iets aan. Dit is gewoon pesten... Maarre....die platen kun je toch binnen een dag bestellen en ophalen??

Succes!
Liefs Annet

jeetje wat balen zeg!
Je moet idd wel aangfite doen, dan moet je papieren bij het postkantoor halen of naar de site van de rdw gaan. Om zo nieuwe kentekenplaten aan te vragen. Zodra die papieren binnen zijn  kun je nieuwe platen aanvragen. Wat een duur flauw grapje zeg! te kinderachtig.
Werk bij de motorrijtuigen belasting dus vandaar dat ik het weet.

hier heb je de link van het rdw wat te doen bij vermissing.

Succes

Groetjes Kim

Hoi, we hebben gisteravond meteen melding gedaan toen we het hebben gezien, en toen hebben ze ons op de site van RDW gewezen, hebben het ook direct ingevuld en verzonden, en toen is Eric ook meteen aangifte gaan doen. Als het goed is was het nog voor 10 uur, en dan zou het dacht ik 2 dagen duren. Wat 'n rompslomp zeg. Heb de auto iedere dag nodig, haha wat wil je met 3 kids. Is echt behelpen, maarja. groetjes Wendy

vraag me trouwens af wat ze met die kentekenplaten zouden kunnen doen? Op het politieburo werd gezegd voor diefstal of tanken met onze platen, en dan wegrijden. Ben er eigenlijk nooit mee bezig geweest, dat zoiets net op onze parkeerplaats gebeurd, we kunnen de hele dag de auto zien staan, maarja vanaf 18.15 zijn we boven, dus blijven er 3 uur over. groetjes Wendy

Terug
Bovenaan