heb ik weer

Hoi allemaal.

Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo en had twee eitjes. 1 van 13.5 en een van 15.5 en nu hebben ze iets moois bedacht voor ons. Ik moet doorgaan met puregon spuiten t/m vrijdag en dan zaterdag een inseminatie met een echo. Als uit deze echo blijkt dat er nog een eitje zit of misschien allebei nog . dan moet ik zaterdag pregnyl spuiten en maandag weerkomen voor nog een inseminatie. Ze zijn bij ons niet op zondag geopend. dus nu kunnen we de plannen voor het weekend allemaal verschuiven. Dit is niet zon probleem want we hadden er al rekening mee gehouden, maar het zwanger worden is zo toch wel heel erg aanwezig. En van alle kanten zeggen ze hier dat ik er niet teveel aan moet denken. Hoe kan ik dat doen dan als ik iedere dag moet prikken en om de dag naar het ziekenhuis vvoor een echo. nou we zullen wel zien en net wat iemand me hier al de vorige keer had gezegd: 3x is scheepsrecht.
ben benieuwd.

Groetjes Naatje

Hoi

Ik snap goed hoor dat je er wel mee bezig moet zijn met al die onderzoeken enzo. Maar probeer tussendoor lekker te ontspannen, lekker filmpje kijken, samen naar het strand enzo. Is maar een weekendje, daarna is het weer even wachten (alsof dat zo fijn is....)

Succes

Caroline

Terug
Bovenaan