Heb ik weer.........

Hi dames,
Wil even m'n verhaal kwijt, jullie hebben er niks aan en ik misschien ook niet maar moet het wel even kwijt.
Lig ik gister prinsesheerlijk te slapen, gaat de bel. De vrouw van mijn vader staat aan de deur. Ik heb hun al negen jaar niet gezien en nu wil hij opeens contact.
Wat een toestand, ik zal jullie het hele verhaal besparen. Het komt er op neer dat hij al twee jaar bezig was, yeah right om mij te zoeken. Ik hem 's avonds gebeld en na drie vragen zei hij dat ik het mocht uitzoeken en toen hing hij weer op. Hij zei 's ochtends nog dat hij zoveel was veranderd, yeah right. En dat allemaal vlak voor de kerstdagen, dat heb ik weer. Had ik het allemaal net op een hele mooie rails, komt er weer een deuk in, nu weer bezig met polijsten en misschien straks weer helemaal netjes. Wat een toestand.
Stomme lafaard.
Sorry dames, moest het even kwijt.
X

Hoi Kiekje,

Sommige weten het altijd "goed" te timen ja..
Willen in eerste instantie niks van niemand weten en pas als hún geweten gaat knagen of als het hún uitkomt dan moet iedereen ineens happy de peppy zijn en opspingen etc..

Nu je eindelijk lekker alles op de rails hebt staan vooral zo doorgaan en laat je hierdoor niet uit het veld slaan! Jij hebt immers alles op een rijtje en laat je vader maar even met zijn eigen geweten klooien. Dat stukje heb jij gelukkig al gehad.

Ik wens je toch nog hele fijne feestdagen..
Succes meid!

Groetjes

Esmé mv Kay

Jeetje lekker zo voor de feestdagen en het einde van het jaar.
Maar als jij je leventje nu lekker op de rails hebt probeer daar dan aan vast te houden en geniet van wat je hebt.
Veel succes!!!
Groetjes Danielle mama van Roos en Linde

Terug
Bovenaan