Heb ik weer!

Hahaha ik moet eigenlijk ook wel om mezelf lachen.
Zit ik op MP te speuren, zie ik een fatboy, nu loop ik daar al een tijdje over te denken.
Lijkt me zo leuk voor bij Kyan op de kamer, lekker op luieren en een boekje lezen voor het slapen gaan. Zondagsochtends voor de ochtendgymnastiek, zomers in het gras klimmen en klauteren,  noem maar op!
Ik denk ik doe een bod, er zal er wel weer eentje overheen gaan...Nee hoor, gaat ie accoord!! Hartstikke leuk natuurlijk maar Rotterdam-Achterhoek is niet echt naast de deur haha! Probeer dus nu als een gek mijn nichtje uit Bleiswijk te bereiken, die komen volgende week hier dus misschien kan zij hem halen..TNT is geen optie die verzenden niet groter dan 140 x 78 x 58 cm....
Misschien de volgende keer toch maar niet zo impulsief bieden?? Whahaha..
Wilde het ff delen!

Groetjes Sas

Hoi sas,

O,o wat een actie.
Ik heb er wel om moeten lachen hoor.
't is te hopen dat het helemaal goed komt en jij lekker binnenkort je fatboy hebt.
Aangezien ik niet eens wist wat dat was heb ik eerst maar eens op marktplaats gekeken. haha.
We horen wel als je hem binnenhebt:)
Groetjes Marianne

Hahahaha heb jij dat! Mss dat die nicht je kan redden want anders rij je zoveel benzine weg dat je net zo goed een nieuwe kan kopen... Heb je een goede deal gemaakt? Leuk he mp. Wij hebben namaak Fatboys. Zien er hetzelfde uit alleen zijn 10 cm korter in de lengte (ziet je niet) en kosten 40,- ipv 160,-. Mette vind ze inderdaad geweldig leuk.

gr.Ing

Pfieuw! Nichtje is redding!
Ja  Ing ik vind dat ik een goede deal heb gemaakt!
Namaak durfde ik in dit geval niet, aangezien ik al verschillende gevallen in de omgeving heb gezien waarbij of de zak geknapt is, of de kleur vreselijk verschoot in de  zon.  
Dat risico wilde ik niet lopen vandaar dat ik voor de originele  ben gegaan...
Nu nog weer een ander probleem: IK MOET TOT VOLGENDE WEEK ZONDAG WACHTEN daar ben ik zoooo slecht in...hihi!

Doei doei

Groetjes Sas

Pfff das een opluchting zeker? Hoera voor het nichtje hahahaha! Ik heb inderdaad erg slechte namakers gezien bij verschillende winkels. Vooral net niet kleuren zeg maar. We hebben de poef poef alweer een jaar of 3 en ook buiten niet verkleurd. Mocht je ooit nog een kussen willen.. http://www.poefpoef.nl/poefpoef.html

Welke kleur heeft je fatboy?

gr.Ing

Terug
Bovenaan