Heb ik weer

Hallo meiden

Eindelijk was Milton weer de oude en dan ook echt de oude. Heel stout dat was ook al een heel poos terug dat hij zo stout is geweest.Ik denk nou dan kan hij wel weer naar de peuterspeelzaal. Ik heb hem net gebracht en jou hoor wat denk je zit er een kindje met waterpokken in zijn groep. Ik heb gelijk mijn huisarts gebelt en die zegt ja als hij er al is is hij ook al geinfecteerd shit shit shit. Natuurlijk gaat Shanice het ook krijgen pfff. Houd het dan nooit op ja zeggen ze Milton is toch een gezonde jongen Ik zeg was dat maar waar vergeet niet dat hij nog steeds astmatisch is en die huisstofmijtallergie heeft.

Ik weet niet of ik Shanice in de toekomst naar de peuterspeelzaal doe met al die ziektekiemen daar . Ze is ook nog eens afgelopen maandag gevaccineerd de bmr vaccinatie jee zeg. Ik ben er moe van ik moest even mijn ei kwijt. Veel eieren de laatste tijd he kan wel een winkel beginnen hihihi

groetjes lisette

hoi Lisette,
die kleine van mij is ook een tijd steeds ziek thuis gekomen van het KDV, gelukkig gaat het nu beter. hoe naar het ook klinkt ze moeten al die virussen toch een keer krijgen en het is goed voor de weerstand ;) maar het is wel verschrikkelijk irritant!
BMR heeft die van mij vandaag gehad, ZIELIG!!!!!!
nou nog wat om je op te vrolijken,.... ik ken veel kindjes die in een waterpokken klas zaten en het niet meteen kregen, nou jou jochie nog.
ik hoop dat die van mij het nu krijgt,....'k ben zwanger en liever nu dan als de kleine er is.
veel sterkte suzan

Ik weet het ze moeten het een keer krijgen maar milton is anderhalve week geleden geopereerd aan zijn amandelen. Daarom staat er ook in mijn topic dat hij weer net de oude is. Afgelopen nacht is voor het eerst geweest dat ik er niet uit hoefde voor hem.Elke nacht kwam hij wel 2 keer voor drinken en dan nog een keer voor plassen en Shanice is de dag dat hij geopereerd is ook ziek geweest van kiezen die aan het doorkomen zijn ze had ook koorts.Vandaar ik zit er niet op te wachten.

Hoi,
Hier op het kdv heerste het ook.... ik hoop ieder jaar dat ze het krijgen, maar tot nu toe helaas nog niet ;) Beter nu dan over een aantal jaren.... hoe ouder, hoe meer last meestal.
Maar ja, je hebt het niet in de hand.
Succes en hopelijk voor jou, krijgen ze het dus nu niet!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi,

Ik snap dat je het vervelend vind, maar ze kunnen het maar beter gehad hebben en 2 tegelijk dan ben je er in 1x vanaf.
Als ze het krijgen als ze ouder zijn hebben ze er vaker meer last van!
Ik zou wel alvast iets halen voor de jeuk en verder hebben ze er meestal niet zo ´n last van.Veel succesin ieder geval!

Gr MJ

Terug
Bovenaan