Heb ik weer!!

Hallo allemaal,
Gisteren morgen kreeg ik last van me grote teen. leek net of hij gekneust was, Ik met mn man overgehad hij zo dan kun je amper lopen! naja dan zal ik wel mn teen verrekt hebben dacht ik bij mn eigen, van morgen stond ik op en had last van me grote teen en van me enkel kon bijna nie lopen.
Ik dacht bij mn eigen ja het zal wel goed zijn, maar omdat de pijn bleef aanhouden dacht ik van nou ik zal de VK bellen om te vragen of dit met de zwangerschap heeft te maken en wat ik er aan kan doen **
Ik de situatie uitgelegt.. Je moet nu direct naar de dokter bellen!! Kzo huh waarom
*wat k nog een beetje van op hebben kunnen vangen*   Je kunt dan infectie hebben aan de nieren, en je kunt vele onstekingen krijgen ofzoiets. Ik schrok me dood.
Dus moet nu eerst om 11uur bij de VK zijn en om 3uur vanmiddag bij de dokter, mocht het nodig zijn al om 11 uur word ik door verwezen naar de gynocoloog!

Sjonge jonge allemaal weer stress en het ging net zo lekker.
Ik dacht bel even over die enkel en teen krijg je ineens dit
pffff

Pff! wat een verhaal!!!! Gelukkig ben je er snel bij... ik zou daar geen eens aan denken dat dat met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben!

Succes vandaag!!!

Jeetje,
dat is ook schrikken. Je denkt toch niet gelijk aan iets met je nieren als je last van je grote teen hebt!
Ben erg benieuwd hoe dit verhaal afloopt. Laat je nog even wat horen?

sterkte, hoop dat alles mee valt,

groetjes Marieke

Ik zou die verband ook nooit leggen hoor en zeker niet de verloskundige bellen voor zoiets. Zo zie je maar weer dat alles met elkaar verbonden is. En weet je al wat meer? Hopelijk gaat het nu wat beter met je.

Groetjes Jacy

Ik zou die verband ook nooit leggen hoor en zeker niet de verloskundige bellen voor zoiets. Zo zie je maar weer dat alles met elkaar verbonden is. En weet je al wat meer? Hopelijk gaat het nu wat beter met je.

Groetjes Jacy

jeetje,

daar denk je toch niet over na???? hoe is het nu met je? is er al iets bekend?

Hoop dat het meevalt. wel iets om in de gaten te houden.

Liefs Sylvia
19wk5dg

Hallo,
Nou idd moet je na gaan waar je allemaal op moet letten okal denk je van OOH ik heb mn voet verzwikt ofzo..

Het had te maken met afvalstoffen bij de nieren en vandaar kun je last krijgen van je voeten.. Watik er van begrepen heb

Maar bij mij is het dus niet het geval ik ben allerlei onderzoeken ondergaan
Was dus schrikken om niks. maar beter schrikken dan straks te laat zijn en de afvalstoffen van je baby blijven rond dwarrelen in mn buik en de andere gevolgen ervan.

Ik weet wel dat ik met dat warme weer van de week slippers heb gedragen en omdat als je zwanger bent je gewrichten soepeler worden was dat dus bij mij het geval en onverwacht heb bezeerd.. DUS GEEN SLIPPERS MEER VOOR MIJ. KHEB ER NU NOG LAST VAN!!!!

IK wens jullie een fijn weekend!!

Liefs,
Maantje

Terug
Bovenaan