heb ik weer

22 aug naar het ziekenhuis geweest
echo gehad de eiblaasjes niet groot genoeg,komt u donderdag maar terug weer een echo, nee mevrouw nog niet groot genoeg,laten we maar voor dinsdag en iui pogingafspreken
ik kreeg vanmiddag een pijn in mij zij ik dacht laat ik een ovulatietest doen en ja hoor positief,nou ik heb even lopen janken,ziekenhuis gebeld sorry mevrouw op zaterdag doen wij geen iui alleen op zondag,dus u weet wat je het weekend moet doen
en mocht u zaterdagavond een positieve test hebben moet u bellen kan je zondagochtend terecht
wat een gezeik donderdag geen positieve test en vrijdagmiddag wel,word en zo gek van
ik moest dit even kwijt

groetjes sasje

ovulatietest geeft aan dat er een eisprong aan komt. (binnen 24-48 uur) En een eitje leeft 24 uur. Zou misschien net kunnen zondag. Hier in het ziekenhuis doen ze wel 7 dagen per week IUI. Raar dat ze het juist niet op zaterdag doen. Ik moet morgen weer voor een meting. Hoop dat je morgenavond nog een positieve test hebt en alsnog zondag terecht kunt.

Hoe positief..is ie echt dezelfde kleur de strepen? Anders heb je morgen nog een kans.. Ik hoor wel meer mensen over 2 positieve dagen.

Ik zal voor je duimen dat je morgen nog een positieve test hebt.

Ik wil je ook veel sterkte wensen, want dit is natuurlijk niet leuk

Hier in het ziekenhuis doen ze elke dag de inseminaties (via GHZ Guda en Leiderdorp - St. kinderwens). Dmv inwendige echo's bepalen ze de exacte tijd waarop de inseminatie plaats zal vinden. Heb er 5 IUI's opzitten, waarvan 2 keer zwanger. Helaas zijn beide een miskraam geworden. Maar aan de timing heeft het zeker niet gelegen. Wellicht kun je bij jou in de omgeving een ander ziekenhuis vinden waarbij je wel goed wordt begeleid.

ps ben nu (na 3 jaar) wel spontaan zwanger geworden en nu al ruim 28 weekjes!!

Succes meid!!

hoi allemaal
vanmorgen nog een positieve test dus ga vanavond bellen en dan morgen een poging doen
ik heb 2 verschillende testen gedaan en alle bij positief
vind het ook raar dat ze op zaterdag niet doen
dan hebben ze niet genoeg personeel
snap het niet ,op zaterdag is er toch ook een gyn aanwezig of mag je ook niet op zaterdag bevallen
dus wie weet morgen

groetjes sasje

Terug
Bovenaan