heb ik weer....

A

Anoniem

Guest
hallo,

afgelopen di bij de gyn geweest (zie eerdere topic) en zei vertelde me dat er een eisprong was geweest!! altijd leuk om te horen. want dan konden we eindelijk even stoppen met klussen (2,5 week om de dag... op een gegeven moment wordt dat een opgave... nu het niet meer verplicht is is het overigens weer heerlijk;))
nu had ik met mezelf afgesproken dat ik komend weekend zou gaan testen... (afgellopen ma neg). ik had testen besteld via het inernet. nu is er iets fout gegaan. en krijg ik waarschijnlijk ma die testen pas.... goed hoor voor het geduld..... maar goed, mocht ik nog niet ongie zijn wordt de kans alleen maar groter;)
baalde alleen wel even. had het al helemaal in mijn hoofd om morgen ochtend te testen. en nu moet ik wachten...
sorry voor mijn gezeur ahhaaha

kus famke

Begrijp je ongeduld ;) Dagen gaan dan juist heel traag, maar....je kan natuurlijk twee dingen doen: of wachten tot de testen binnen zijn OF voor morgen even eentje bij de drogist halen ;)

Succes!

Hee meid,

Begrijp dat je daar juist niet op zit te wachten! Dat wachten duurt de laatste week en zeker de laatste dagen al zoooo lang! Als je nog geen geduld had, dan krijg je het wel......
Wat zegt je eigen gevoel? Ik hoop zooo voor je dat je dan maandag knal positief test, dat gun ik je enorm!

Liefs Lynn.

dank je lynn!!
ik heb een opgeblazen gevoel.... als een paar dagen... dus ik ben erg benieuwd. ik weet niet wanneer mij ei is geweest.. we blijven wachten!
maar hoe gaat het met jou. al wat over de misselijkheid heen???

Oh spannend meid, ik hoop het echt voor je! Hopelijk wordt je geduld beloond a.s. maandag!
Met mij gaat het wel. De eerste 13/14 weken flink beroerd geweest, dat is nu wel over maar heb helaas flinke Lumbale (rug) instabiliteit wat best pijnlijk is maar met m'n ukkies gaat het prima en da's het belangrijkste!

Nou, ik hou je in de gaten! Duim, duim, duim!

Fijn weekend! (zonder duivels)

Liefs Lynn.

he balen meid van de rug! kun je nu wel lekker genieten van de ukkie's in de buik??? ik vind het zo fijn he, dat jij zwanger bent!! jullie hebben er lang op moeten wachten!! hoever ben je nu precies?? je gaat al richtding de helft denk ik of niet...
en ik blijf wachten hahaha nieuwe hobby... sinds vanmorgen een nieuw symtoom... heb een blauwe ader over mijn tepel lopen. nog niet eerder gespot in een cyclus... i hope so......
fijne weekend!
kus famke

Die heb ik ook maar wel al twee maanden en hij gaat niet weg. Hoop dat het bij jouw een teken van zwanger is.
Gr.

aaahhhahahahaaaa heb ze toch vandaag al binnen gekregen!!! nu zo maar testen..... of zal ik toch maar wachten te morgenochtend???? nee doe het vanmiddag. heb vanavond een etentje, dan weet ik meteen of ik daar een drankej bij mag of niet ahaha

Terug
Bovenaan